Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 09:16Lars, har du prövat tvärmassage?
Lars, har du prövat tvärmassage?
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 12:46Hoppsan, har alltid trott att gubbvad innebar ständiga sträckningar/bristningar. Tack, då slipper jag iaf. ha gubbvad 😉
Hoppsan, har alltid trott att gubbvad innebar ständiga sträckningar/bristningar. Tack, då slipper jag iaf. ha gubbvad 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 13:53Anders, du kanske skulle prova tvärmassage? 😉
Anders, du kanske skulle prova tvärmassage? 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 14:14Magnus; Ja jag jobbar ibland med tvärmassage på mina kunder. Kallas även "tvära friktioner" på fackspråk. 🙂
Magnus; Ja jag jobbar ibland med tvärmassage på mina kunder. Kallas även "tvära friktioner" på fackspråk. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 14:30Jag känner inte dig Lars, eller vet vad du jobbar med. Så du får gärna vara lite tydlig. 🙂 Vad svarade du "Absolut!" på tex? Jag måste ha missförstått.
Jag känner inte dig Lars, eller vet vad du jobbar med. Så du får gärna vara lite tydlig. 🙂 Vad svarade du "Absolut!" på tex? Jag måste ha missförstått.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 17:34Magnus;
Sorry jag såg att jag hade glömt att nämna detta 🙂
Jag jobbar som massör med inriktning på idrott och skaderelaterade åkommor och rehab.
Magnus;
Sorry jag såg att jag hade glömt att nämna detta 🙂
Jag jobbar som massör med inriktning på idrott och skaderelaterade åkommor och rehab.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 18:09Ah, lysande! Anser du tvärmassage vara en bra metod för gubbvad? Så kan jag föreslå det för mina kompisar. 😉
Ah, lysande! Anser du tvärmassage vara en bra metod för gubbvad? Så kan jag föreslå det för mina kompisar. 😉