Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 16:54Plankan är en fullt funktionell övning;)
Plankan är en fullt funktionell övning;)
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 20:03jag fick ont i ryggen av allt slit som yrkeschaufför och gick till en massör och hon sa att vänstra höftböjaren va kortare, som om den låg och drog ihop sig samt att mitt högerben va lite kortare.
jag gick hos henne två ggr då hon drog ut benet och "sta
jag fick ont i ryggen av allt slit som yrkeschaufför och gick till en massör och hon sa att vänstra höftböjaren va kortare, som om den låg och drog ihop sig samt att mitt högerben va lite kortare.
jag gick hos henne två ggr då hon drog ut benet och "sta
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 15:45Problemet kan vara förknippat med baksidan även om de musklerna är starka. Det är funktionen som är det intressanta och hur hela kroppen rör sig tillsammans, inte bara den absoluta maxstyrkan. Jag har också lite problem ibland. En naparapat upptäckte att
Problemet kan vara förknippat med baksidan även om de musklerna är starka. Det är funktionen som är det intressanta och hur hela kroppen rör sig tillsammans, inte bara den absoluta maxstyrkan. Jag har också lite problem ibland. En naparapat upptäckte att