Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 22:24Sorry!!
2:41 (L)
Sorry!!
2:41 (L)
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 09:40jag hade inte tänkte att läsa denna tråd, men något gjörde att jag klickade mig in till det.
jag vet inte varför min bassäng tid ska jämnförs med en OW tid utan att prata om vad jag har för simteknik.
ang hög armbåge vid öppetvatten: om du har en hög
jag hade inte tänkte att läsa denna tråd, men något gjörde att jag klickade mig in till det.
jag vet inte varför min bassäng tid ska jämnförs med en OW tid utan att prata om vad jag har för simteknik.
ang hög armbåge vid öppetvatten: om du har en hög
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 08:52fick mitt USMS nyhetsbrev och hittade detta. inte så mycket om hög armbåge men lite om skildnad mellan bassäng och våtdräkt simning.
"I ask every triathlete I coach, “How do you change your stroke when you swim in a wetsuit?” Few ever get the answer r
fick mitt USMS nyhetsbrev och hittade detta. inte så mycket om hög armbåge men lite om skildnad mellan bassäng och våtdräkt simning.
"I ask every triathlete I coach, “How do you change your stroke when you swim in a wetsuit?” Few ever get the answer r
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 09:18Bra förklaring Ryan!
Armbågen borde fortsatt vara hög vid OW simning, speciellt om det är vågor. jag har hittills inte hittat någon med låg armbåge i OW.
Bra förklaring Ryan!
Armbågen borde fortsatt vara hög vid OW simning, speciellt om det är vågor. jag har hittills inte hittat någon med låg armbåge i OW.
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 09:25Lasse jag var kanske inte så bra med min förklaring eftersom jag säger inte att man ska har högarmbåge, utan man ska var försiktig med låg händerna.
och min post från USMS också förslag rakarm övervatten simning.
vi ses snart på simhallen
Lasse jag var kanske inte så bra med min förklaring eftersom jag säger inte att man ska har högarmbåge, utan man ska var försiktig med låg händerna.
och min post från USMS också förslag rakarm övervatten simning.
vi ses snart på simhallen
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 11:56Vad menas med "It’s important to recover the arm in front of the bodyline and not above or behind which will slow cadence and work against the force of gravity."
Vad menas med "It’s important to recover the arm in front of the bodyline and not above or behind which will slow cadence and work against the force of gravity."
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 17:52Simning är en hela tiden pågående process och ska inte stanna av.När du har påbörjat draget så fullföljer du hela rörelsen tills armen pekar framåt. Då får den tid att s.a.s. surfa medan den andra armen är inne i sin rörelse "runt" Armen ska aldrig vila b
Simning är en hela tiden pågående process och ska inte stanna av.När du har påbörjat draget så fullföljer du hela rörelsen tills armen pekar framåt. Då får den tid att s.a.s. surfa medan den andra armen är inne i sin rörelse "runt" Armen ska aldrig vila b
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 17:55Simning är en hela tiden pågående process och ska inte stanna av.När du har påbörjat draget så fullföljer du hela rörelsen tills armen pekar framåt. Då får den tid att s.a.s. surfa medan den andra armen är inne i sin rörelse "runt" Armen ska aldrig vila b
Simning är en hela tiden pågående process och ska inte stanna av.När du har påbörjat draget så fullföljer du hela rörelsen tills armen pekar framåt. Då får den tid att s.a.s. surfa medan den andra armen är inne i sin rörelse "runt" Armen ska aldrig vila b
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 21:56Jag fattar! (t+)
Jag fattar! (t+)