Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 11:16Jag har sett honom äta.
Jag har sett honom äta.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 11:40Onelinerstråden 😀 (t+)
Onelinerstråden 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 13:56Mjölksyra i bröd har positiv effekt på blodsockret.
Mjölksyra i bröd har positiv effekt på blodsockret.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 17:40Mental utslitning låter rimlig.
Jag gör mitt bästa för att minimera den risken.Korpen 18 augusti, Lars?
Mental utslitning låter rimlig.
Jag gör mitt bästa för att minimera den risken.
Korpen 18 augusti, Lars?
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 17:42För övrigt får jag nog hålla med Per S om att fem år med mästerskapsmedaljer inte är en uppseendeväckande kort karriär.
Jag halvsov, som sagt, när jag hörde diskussionen från Barcelona.
För övrigt får jag nog hålla med Per S om att fem år med mästerskapsmedaljer inte är en uppseendeväckande kort karriär.
Jag halvsov, som sagt, när jag hörde diskussionen från Barcelona.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:48Du är välkommen!
Du är välkommen!
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 21:05Jag hörde det också och reagerade på uttalandet. Det lät som man hade en viss mängd mjöksyra att spendera under sin livstid och när man spenderat denna mängd var det kört, dvs slut med löparkarriären. Det lät väldigt konstigt.
Jag hörde det också och reagerade på uttalandet. Det lät som man hade en viss mängd mjöksyra att spendera under sin livstid och när man spenderat denna mängd var det kört, dvs slut med löparkarriären. Det lät väldigt konstigt.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 22:01Apropå dominans. Det är nåt speciellt med jänkare och 400 m.
http://www.alltime-athletics.com/m_400ok.htmWissman finns med på listan. Som ende svensk.
Apropå dominans. Det är nåt speciellt med jänkare och 400 m.
http://www.alltime-athletics.com/m_400ok.htm
Wissman finns med på listan. Som ende svensk.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 23:49Det får nog bli sprinten 18/8, i alla fall.
Det borde man orka.---
Jag gjorde samma tolkning, Lars-Åke.
Det kanske är en populär kortdistansarmyt?
Det får nog bli sprinten 18/8, i alla fall.
Det borde man orka.
---
Jag gjorde samma tolkning, Lars-Åke.
Det kanske är en populär kortdistansarmyt?
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:42"Det kanske är en populär kortdistansarmyt?"
Snarare dåligt pålästa journalister.
"Det kanske är en populär kortdistansarmyt?"
Snarare dåligt pålästa journalister.