Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag minns en gång för länge sen att vi satt några i orienteringsklubben och diskuterade vad som skulle hända om man sprang på måfå från hemmet i en riktning och sen konsekvent sprang varannan höger - varannan vänster i varje vägkorsning. Skulle det bli öv

KUL! (t+)
Tack för tipset! Tänker absolut prova, ska bara räkna ut åt vilket håll man TÖRS prova först...

På landsbygden med få korsningar kan det bli väldigt långa träningsrundor. En kompis och jag tänkte ta en sådan träningstur på cykel för många år sedan när jag bodde i Kolbäck (litet samhälle utanför Hallstahammar). Men vi insåg att snabbt att det skulle

Jag hamnar nog tvärsäkert i urskogen om jag råkar hamna i "fel riktning", men det kanske det kan vara värt?

Tack för tipset Sandra!

Jag bor i ett litet, men tättbebott, samhälle med massor av villaområden och har lyckats springa kortare långpass bara genom att springa runt på alla gator som finns. Ett roligt sätt att få trädgårdsinspiration. 🙂

Måste testas. Ska bli kul att se var man hamnar.

Jag har testat sicksackmodellen. Rundan blev mer än dubbelt så lång som jag hade planerat. Tur att jag inte var ute på ett långpass. 🙂

Jag gjorde konsekvent högersvängar på landet en gång när jag morgonjoggade innan frukost i tron om att jag snart skulle komma tillbaka till startpunkten efter en lagom lång sträcka. Det tog drygt 2 mil innan jag var tillbaka och då var jag både hungrig oc

Ibland räcker det gott med att springa där man inte är så hemmastadd. Under mina studier i Göteborg bodde jag i Kortedala och hade en liten kort runda jag brukade ta. En dag tänkte jag förlänga den med en extra slinga och förlitade mig på lokalsinnet (som

Åh, det påminner om min första långrunda på cykel! Jag cyklade utåt ett håll där jag efter en bit tänkte vända hemåt. En runda på ca. 2 mil. Cyklade på och tänkte "nästa väg åt vänster är det", men den kom ju liksom aldrig.... Istället kom jag till en väg

12