Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 14:21Vilken rolig idé! Det här måste jag testa 😀
Vilken rolig idé! Det här måste jag testa 😀
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 14:54Testar också; fast på maps.google.se.
Testar också; fast på maps.google.se.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 16:02Sugen att testa detta i Skatås (Gbg) med alla småstigar
Sugen att testa detta i Skatås (Gbg) med alla småstigar
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 17:02Alla mina turer är som ni beskriver.När jag går utanför dörren kan det bli vad som helst(lokalsinne vad är det?) Är tacksam att ultra loppen går på rund bana:-)
Alla mina turer är som ni beskriver.När jag går utanför dörren kan det bli vad som helst(lokalsinne vad är det?) Är tacksam att ultra loppen går på rund bana:-)
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 17:28Smart Tord, det kanske kan vara en idé att göra först!
Smart Tord, det kanske kan vara en idé att göra först!
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 21:03Testade i Amsterdam att gå vänster i varje korsning, eftersom alla korsningar är i 90 grader. Borde alltså komma tillbaks till hotellet igen. Hade ingen karta med mig, men detta knep skulle ju fixa saken.
Problemet var att korsningarna inte var exakt 90
Testade i Amsterdam att gå vänster i varje korsning, eftersom alla korsningar är i 90 grader. Borde alltså komma tillbaks till hotellet igen. Hade ingen karta med mig, men detta knep skulle ju fixa saken.
Problemet var att korsningarna inte var exakt 90