Quote from Guest on 15 June 2009, 14:38På VR blev jag omkörd en massa proffswannabees på plastcyklar, och en del lät nåt förskräckligt då de rullade på frihjul. Först trodde jag att det var nåt fel på dem, men det var för många för det.
Kan inte bara vara resonansen från plasten, för alla sma
På VR blev jag omkörd en massa proffswannabees på plastcyklar, och en del lät nåt förskräckligt då de rullade på frihjul. Först trodde jag att det var nåt fel på dem, men det var för många för det.
Kan inte bara vara resonansen från plasten, för alla sma
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 14:48Var det inte högprofilhjulen du hörde?
Var det inte högprofilhjulen du hörde?
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 14:49Varför låter dem så pass mycket mer på frihjul??
Förstärker plasthjulen ljudet från frihjulet menar du?
Varför låter dem så pass mycket mer på frihjul??
Förstärker plasthjulen ljudet från frihjulet menar du?
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 14:52För att tvinga ägarna att trampa hela tiden förståss 😉
För att tvinga ägarna att trampa hela tiden förståss 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 14:57Kanske hade de campagNOlo...
Kanske hade de campagNOlo...
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 14:58Jag är ingen Wannabe, jag har bara mer pengar än vett!!
Jag är ingen Wannabe, jag har bara mer pengar än vett!!
Quote from Mikaela Lexén on 15 June 2009, 15:28Hög hjulprofil = stor resonanslåda
Hög hjulprofil = stor resonanslåda
Quote from j sollerman on 15 June 2009, 15:41Älskar ljudet av högprofilhjul!
Älskar ljudet av högprofilhjul!
Quote from Rasmus Olsson on 15 June 2009, 15:43Vad är bra med högprofilshjul, eftersom en del ahr det trots oljudet.
Vad är bra med högprofilshjul, eftersom en del ahr det trots oljudet.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 15:51De låter så högt för att man ska bli extra nöjd när man cyklar om dem med sina vanliga billiga hjul 😉 Finns inget som känns bättre än att spöa disc-hjul på en linjecykel med vanliga ekrar
De låter så högt för att man ska bli extra nöjd när man cyklar om dem med sina vanliga billiga hjul 😉 Finns inget som känns bättre än att spöa disc-hjul på en linjecykel med vanliga ekrar