Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 06:51om man kör en vanlig tantacykel och lastar en lagom stor kartong på pakethållaren får man hel ok resonans en så nära tempohoj med diskhjul-upplevelse jag kommit/nånsin kommer att komma 🙂
(kartong i bit är ju sen bra som flärp på framgaffeln för att få
om man kör en vanlig tantacykel och lastar en lagom stor kartong på pakethållaren får man hel ok resonans en så nära tempohoj med diskhjul-upplevelse jag kommit/nånsin kommer att komma 🙂
(kartong i bit är ju sen bra som flärp på framgaffeln för att få
Quote from ellen olsson on 17 June 2009, 06:59Flärp i framhjulet är det nya svarta. Hur många kör VR med det 2010?
Flärp i framhjulet är det nya svarta. Hur många kör VR med det 2010?
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 07:01De med svarta fotbollsstrumpor, brottarlinne, underbyxor och bermudaskjorts.
De med svarta fotbollsstrumpor, brottarlinne, underbyxor och bermudaskjorts.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 07:15Ska jag köra VR igen så vore det med er två iförd den munderingen! På nån gammal DBS med 3 växlar
Ska jag köra VR igen så vore det med er två iförd den munderingen! På nån gammal DBS med 3 växlar
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 07:33Då har du kommit till insikt. Vad ska du köra istället för VingelRundan?
Då har du kommit till insikt. Vad ska du köra istället för VingelRundan?
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 07:43Insikt vet jag inte, bara vill göra annat. Styrkepröven, Nove Colli. Lite mindre mysigare lopp. Men du undviker ämnet, eller utmaningen. Utstyrsel, gamla goa cyklar o flärpar... på VR nästa år?
Insikt vet jag inte, bara vill göra annat. Styrkepröven, Nove Colli. Lite mindre mysigare lopp. Men du undviker ämnet, eller utmaningen. Utstyrsel, gamla goa cyklar o flärpar... på VR nästa år?
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 07:44Jag har redan kört första och sista gången på VingelRundan.
Jag har redan kört första och sista gången på VingelRundan.