Quote from Guest on 26 June 2013, 10:00Är det bara jag som tycker att en sko ska hålla minst 1500k, gärna 2000?
När man läser recensioner, främst amerikanska så verkar de jättenöjda om de får ut 3-400 miles på ett par. Besviken blir man först när man understiger 200 miles (~300k!!!!). Just nu
Är det bara jag som tycker att en sko ska hålla minst 1500k, gärna 2000?
När man läser recensioner, främst amerikanska så verkar de jättenöjda om de får ut 3-400 miles på ett par. Besviken blir man först när man understiger 200 miles (~300k!!!!). Just nu
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 10:10När jag började springa tänkte jag att det här tjafset om 1000 km bara var för att folk var tjåpiga. Sedan började fodret i hälen på mina 9.81 Escape lossna efter 700 km och efter typ 850 km så såg jag samma tendens i mina 9.81 Race. Så jag börjar tro att
När jag började springa tänkte jag att det här tjafset om 1000 km bara var för att folk var tjåpiga. Sedan började fodret i hälen på mina 9.81 Escape lossna efter 700 km och efter typ 850 km så såg jag samma tendens i mina 9.81 Race. Så jag börjar tro att
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 12:45Tyvärr så verkar inte skorna hålla så länge. Jag sliter inte ut sulorna på mina skor, men däremot så är det överdelen av skorna som slits ut.
Numera använder jag bara Saucony eftersom dom passar min fot och löpstil väldigt bra. Jag hade ett par Kinvara
Tyvärr så verkar inte skorna hålla så länge. Jag sliter inte ut sulorna på mina skor, men däremot så är det överdelen av skorna som slits ut.
Numera använder jag bara Saucony eftersom dom passar min fot och löpstil väldigt bra. Jag hade ett par Kinvara
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 13:03Hur håller ni reda på hur långt ni springer i olika skor?
Jag har 4-5 par som jag växlar mellan vid varje tillfälle i stort sett, ingen aning hur långt jag sprungit i dem. Min totala löpsträcka kan jag gräva fram men inte i vilka skor. För ni statistik ö
Hur håller ni reda på hur långt ni springer i olika skor?
Jag har 4-5 par som jag växlar mellan vid varje tillfälle i stort sett, ingen aning hur långt jag sprungit i dem. Min totala löpsträcka kan jag gräva fram men inte i vilka skor. För ni statistik ö
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 13:08Statistik 🙂
När jag loggar träningen här på Funbeat klickar jag i vilka skor jag använt också, så håller FB reda på det åt mig 🙂
Statistik 🙂
När jag loggar träningen här på Funbeat klickar jag i vilka skor jag använt också, så håller FB reda på det åt mig 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 13:10När du regar passen på FB kan du samtidigt kryssa i vilken utrustning som använts - då får du en exakt logg på skorna - om man så vill.
EDIT Annica var snabbare 🙂
När du regar passen på FB kan du samtidigt kryssa i vilken utrustning som använts - då får du en exakt logg på skorna - om man så vill.
EDIT Annica var snabbare 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 14:10Jag använder SportTracks för att logga mina vändor, och den kan hålla koll på utrustning också.
När jag matar in ett par nya skor så anger man också "mål-mil". Jag brukar knappa in 100. Om skorna håller 100 mil så är jag nöjd, allt efter 100 är en bonus
Jag använder SportTracks för att logga mina vändor, och den kan hålla koll på utrustning också.
När jag matar in ett par nya skor så anger man också "mål-mil". Jag brukar knappa in 100. Om skorna håller 100 mil så är jag nöjd, allt efter 100 är en bonus
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 15:23Niklas.
Så du har en intelligent far. (t+)
Sveriges värste marathonlöpare har nog sprungit över 100 marathonlopp i samma par skor. Med hjälp av lite verkstad.Jag kan ju inte "skryta" därvidlag: Bara 72 i samma par New Balance. Men det var ju på 80-tal
Niklas.
Så du har en intelligent far. (t+)
Sveriges värste marathonlöpare har nog sprungit över 100 marathonlopp i samma par skor. Med hjälp av lite verkstad.
Jag kan ju inte "skryta" därvidlag: Bara 72 i samma par New Balance. Men det var ju på 80-tal
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 15:27Har sprungit nästan 150 mil i mina Mizuno och det finns inga synliga fel på dem än. Hur dämpningen är törs jag inte riktigt uttala mig om, men generellt känns de helt okej.
Har sprungit nästan 150 mil i mina Mizuno och det finns inga synliga fel på dem än. Hur dämpningen är törs jag inte riktigt uttala mig om, men generellt känns de helt okej.
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 21:42Mina Inov8 X-Talon 212 har fått följa med 1700K, varav hälften, give or take, på asfalt. Förutom att gummidubbarna på yttersulan är nerslitna på framfotens yttre del, så är det inget fel på dem.
Mina Inov8 X-Talon 212 har fått följa med 1700K, varav hälften, give or take, på asfalt. Förutom att gummidubbarna på yttersulan är nerslitna på framfotens yttre del, så är det inget fel på dem.