Quote from Guest on 2 February 2009, 15:03Hej! Gått i dåliga skor så nu har hälsenan svullnat upp och är öm, anatgligen inflammation. Kan inte springa men funderar om jag kan spinna istället?
Hej! Gått i dåliga skor så nu har hälsenan svullnat upp och är öm, anatgligen inflammation. Kan inte springa men funderar om jag kan spinna istället?
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 15:13Är det inte bättre att bli frisk och klura ut varför istället?
Är det inte bättre att bli frisk och klura ut varför istället?
Quote from Magnus Gelang on 2 February 2009, 15:41Om du har fått hälsporre så var det enligt Blossom Tainton imorse på radion en bra idé att spinna istället för att gå/springa.
Men också att ta reda på vilka skor som är bäst för dig när du väl återgår till gång/löpning.
Om du har fått hälsporre så var det enligt Blossom Tainton imorse på radion en bra idé att spinna istället för att gå/springa.
Men också att ta reda på vilka skor som är bäst för dig när du väl återgår till gång/löpning.
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 16:19Fast hälsporre sitter väl på andra sidan hälen, under foten om inte jag minns fel?
Fast hälsporre sitter väl på andra sidan hälen, under foten om inte jag minns fel?
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 17:03Hälsporre ger ömhet UNDER hälen, under bakre trampdynan, så det är det nog inte.
Jag har vid hälsenebesvär blivit besvärsfri mha exentriska tåhävningar varje kväll.
Hälsporre ger ömhet UNDER hälen, under bakre trampdynan, så det är det nog inte.
Jag har vid hälsenebesvär blivit besvärsfri mha exentriska tåhävningar varje kväll.
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 17:38Japp, exentriska tåhäv är det som funkar bäst. Googla eller sök här på Funbeat.
Japp, exentriska tåhäv är det som funkar bäst. Googla eller sök här på Funbeat.
Quote from Magnus Gelang on 2 February 2009, 20:20Ah ja en hälsporre gör nog under hälen ja. my bad
Ah ja en hälsporre gör nog under hälen ja. my bad
Quote from Uno Fri on 2 February 2009, 21:21Jag hade en ömmande hälsena i höstas. Körde exentriska tåhäv, balansplatta och bytte skor. Försvann efter två veckor.
Jag hade en ömmande hälsena i höstas. Körde exentriska tåhäv, balansplatta och bytte skor. Försvann efter två veckor.
Quote from Viktor Wrede on 3 February 2009, 06:20Jag är mitt uppe i mina exentriska tåhävningar. Markant bättre nu inne på 3 veckan...
Jag är mitt uppe i mina exentriska tåhävningar. Markant bättre nu inne på 3 veckan...
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 13:18Alltså det var ett par vanliga "vardagsdojjer" som är bra slitna i hälen, så dom har väl inte suttit så bra på foten :/ Men envisades med att inte slänga dom så fick man tji för det.. Hälsporre tror jag inte. Har haft nåt liknadne i hålfoten, känns lite s
Alltså det var ett par vanliga "vardagsdojjer" som är bra slitna i hälen, så dom har väl inte suttit så bra på foten :/ Men envisades med att inte slänga dom så fick man tji för det.. Hälsporre tror jag inte. Har haft nåt liknadne i hålfoten, känns lite s