Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 20:42"Det är väl också fel om man redan ligger på en väldigt hög nivå? "
Belöning = längre liv 😉
Orkar min kollegor mer, så jobbar dom mer = Positivt för mig.
"Det är väl också fel om man redan ligger på en väldigt hög nivå? "
Belöning = längre liv 😉
Orkar min kollegor mer, så jobbar dom mer = Positivt för mig.
Quote from Camilla Höög on 14 August 2010, 22:45Jo, det blir alltid orättvist på något sätt.
Vi som redan tränar mycket tjänar på att andra tränar. Vi får fler träningskompisar, mer träning under arbetstid, mer pengar inom sporterna eftersom det är fler som sysslar med det osv osv.
Man får väl såsa l
Jo, det blir alltid orättvist på något sätt.
Vi som redan tränar mycket tjänar på att andra tränar. Vi får fler träningskompisar, mer träning under arbetstid, mer pengar inom sporterna eftersom det är fler som sysslar med det osv osv.
Man får väl såsa l
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 12:03På nästan alla arbetsplatser lär det finnas en inte oansenlig andel anställda som överhuvudtaget inte kan springa 3,4 km.
Springer man drygt 3 km i 6 minutersfart i "pratttempo" torde man kunna göra en mil runt timmen och 2 km i maxfart på kanske 10-11
På nästan alla arbetsplatser lär det finnas en inte oansenlig andel anställda som överhuvudtaget inte kan springa 3,4 km.
Springer man drygt 3 km i 6 minutersfart i "pratttempo" torde man kunna göra en mil runt timmen och 2 km i maxfart på kanske 10-11