Quote from Guest on 18 July 2008, 14:35Jag har precis blivit av med min hälsporre. Har precis börjat springa lite försiktigt nu. Det är otroligt skönt men jag undrar:
Finns det några styrke eller strtchövningar som är brá i förebyggande syfte?Tacksam för tips
Jag har precis blivit av med min hälsporre. Har precis börjat springa lite försiktigt nu. Det är otroligt skönt men jag undrar:
Finns det några styrke eller strtchövningar som är brá i förebyggande syfte?
Tacksam för tips
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 14:45plocka åt dig en handuk med tårna
plocka åt dig en handuk med tårna
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 14:52Tågång. Dra dig framåt genom att dra ihop foten.
Tågång. Dra dig framåt genom att dra ihop foten.
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 20:53S-o larsson de jessica sa ,de är jättebra övning de fick jag göra hos sjukgymnasten
S-o larsson de jessica sa ,de är jättebra övning de fick jag göra hos sjukgymnasten
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 08:41Det skall jag lägga in efter träningen. Har fortfarande lite känning på morgonen men känner inget efter lätt löpning. Tack för tipsen 🙂
Det skall jag lägga in efter träningen. Har fortfarande lite känning på morgonen men känner inget efter lätt löpning. Tack för tipsen 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 17:41s-o larsson lycka till,hoppas din hälsporre försvinner
s-o larsson lycka till,hoppas din hälsporre försvinner
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 10:44Hur lång rehabiliteringstid ska man räkna på med hälsporre? Ska man vila helt från löpning eller köra kort och lugnt? Hur "ont" får det göra om man börjar träna?
//frustrerad..
Hur lång rehabiliteringstid ska man räkna på med hälsporre? Ska man vila helt från löpning eller köra kort och lugnt? Hur "ont" får det göra om man börjar träna?
//frustrerad..
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:49Jag tejpar hälen varje dag och det hjälper. Men det är jobbigt och tråkigt.
Jag tejpar hälen varje dag och det hjälper. Men det är jobbigt och tråkigt.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:36Ok. Tejpar hur då? Finns det "enkla" instruktioner någonstans?
Ok. Tejpar hur då? Finns det "enkla" instruktioner någonstans?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:43Det skulle jag också vilja veta!
Min erfarenhet är dock att det går att springa ganska snart efter att man fått sina inlägg, men att man tar det försiktigt, känner efter vad foten klarar - som alltid vid skador så klart.
Det skulle jag också vilja veta!
Min erfarenhet är dock att det går att springa ganska snart efter att man fått sina inlägg, men att man tar det försiktigt, känner efter vad foten klarar - som alltid vid skador så klart.