Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 07:55Jag blev bra efter ett par veckor med mina inlägg.
Fick även tipset (förutom handduksövningen som redan är nämnd) av ortopedteknikern, att massera undersidan av foten med en tennisboll. Funkar kalasbra det med.
Jag blev bra efter ett par veckor med mina inlägg.
Fick även tipset (förutom handduksövningen som redan är nämnd) av ortopedteknikern, att massera undersidan av foten med en tennisboll. Funkar kalasbra det med.
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 08:36Problemet för mig är att fettkudden under hälen har trampats ut. Tejpar jag hälen, så trycks den ihop och då blir den nästan som den ska vara. Tejpar gör jag fram till jag får mina inlägg, det är ganska svårt att få tejpningen perfekt. Man börjar att tejp
Problemet för mig är att fettkudden under hälen har trampats ut. Tejpar jag hälen, så trycks den ihop och då blir den nästan som den ska vara. Tejpar gör jag fram till jag får mina inlägg, det är ganska svårt att få tejpningen perfekt. Man börjar att tejp
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 08:42Jag har samma problem med fettkudden. Men du menar att man inte behöver tejpa om man har inlägg? Det stämmer visserligen med min erfarenhet: har inte ont med inlägg, eller med skor som har en skålform för hälen. Vilket numer är ett krav för mina skor. Nu
Jag har samma problem med fettkudden. Men du menar att man inte behöver tejpa om man har inlägg? Det stämmer visserligen med min erfarenhet: har inte ont med inlägg, eller med skor som har en skålform för hälen. Vilket numer är ett krav för mina skor. Nu
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 08:52Jag hoppas att jag slipper att tejpa efter jag fått inläggen. Det är inte kul att tejpa hela tiden.
Jag hoppas att jag slipper att tejpa efter jag fått inläggen. Det är inte kul att tejpa hela tiden.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 18:57Hälsporre kan man nog rehabliteras flera månader för
Hälsporre kan man nog rehabliteras flera månader för
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 00:32Sant. Mina problem med hälsporre har jag haft sedan början av året.
Sant. Mina problem med hälsporre har jag haft sedan början av året.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 11:37jaha. Det låter ju inte så upplyftande. Jag har nu ialla fall lagt ner löpningen på prov i en månad för att enbart ägna mig åt annan träning samt rehab/prehab. Så får vi se hur det går.
jaha. Det låter ju inte så upplyftande. Jag har nu ialla fall lagt ner löpningen på prov i en månad för att enbart ägna mig åt annan träning samt rehab/prehab. Så får vi se hur det går.