Quote from Guest on 18 June 2010, 13:42Jo, jag vet att det varit upp till diskussion i diverse tidigare trådar, men nu är nu, och...
Nu börjar mina cykelbyxor att ha sett sina bästa dagar. Jag kör i hängselbyxor som jag köpte för att de var rejält reade när jag senast behövde nya. Tidigare kö
Jo, jag vet att det varit upp till diskussion i diverse tidigare trådar, men nu är nu, och...
Nu börjar mina cykelbyxor att ha sett sina bästa dagar. Jag kör i hängselbyxor som jag köpte för att de var rejält reade när jag senast behövde nya. Tidigare kö
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:52Jag tror inte att stilpolisen lägger sig i den här frågan så mycket, eftersom det handlar om något som inte syns.
Fungerar det för dig kan du spara några hundralappar, antar jag.
Jag tror inte att stilpolisen lägger sig i den här frågan så mycket, eftersom det handlar om något som inte syns.
Fungerar det för dig kan du spara några hundralappar, antar jag.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:54Jag kör med svarta strumpor och orakade ben utan att skämmas, så stilpolisen skrämmer mig inte. Kommer det en en stilpolis på racer trampar jag ifrån honom med min mtb... 😉
Nä, frågan är mer av praktisk natur. Det finns ju lite cykelrutin på det här for
Jag kör med svarta strumpor och orakade ben utan att skämmas, så stilpolisen skrämmer mig inte. Kommer det en en stilpolis på racer trampar jag ifrån honom med min mtb... 😉
Nä, frågan är mer av praktisk natur. Det finns ju lite cykelrutin på det här for
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 14:05Kvinnor kommer, näppeligen, undan utan hängslen...men du gör ju som du vill David.... och jag tror du redan har bestämt dig.
Ska jag få dig att tänka om så vill jag uppmana dig att göra en kort studie. Kolla upp hur många av segrarna i storloppen som kö
Kvinnor kommer, näppeligen, undan utan hängslen...men du gör ju som du vill David.... och jag tror du redan har bestämt dig.
Ska jag få dig att tänka om så vill jag uppmana dig att göra en kort studie. Kolla upp hur många av segrarna i storloppen som kö
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 14:09Blir man snabbare med hängslen? *skeptisk*
Blir man snabbare med hängslen? *skeptisk*
Quote from ellen olsson on 18 June 2010, 14:11Japp, det blir man. Man kan fokusera på cyklingen och behöver inte lägga krut på att få byxorna att sitta som de ska.
Japp, det blir man. Man kan fokusera på cyklingen och behöver inte lägga krut på att få byxorna att sitta som de ska.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 14:15Det kan väl finnas en skillnad på klädval beroende på om det är lopp eller inte. Hängslen och toabesök är ju inte jättepraktiskt. I vissa fall kanske praktiskt är viktigare än snabbt. Jag kör för övrigt hängsellöst. Det räcker med att åla ut och in i temp
Det kan väl finnas en skillnad på klädval beroende på om det är lopp eller inte. Hängslen och toabesök är ju inte jättepraktiskt. I vissa fall kanske praktiskt är viktigare än snabbt. Jag kör för övrigt hängsellöst. Det räcker med att åla ut och in i temp
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 14:18Tja, mina byxor sitter där de sitter så länge jag håller mig på cykeln. och ska man vara snabb så hoppar man ändå inte av i tid och otid. jag får rätta till linningen lite precis i början, när jag satt mig till rätta. Men sen sitter dom. Nu har jag smal m
Tja, mina byxor sitter där de sitter så länge jag håller mig på cykeln. och ska man vara snabb så hoppar man ändå inte av i tid och otid. jag får rätta till linningen lite precis i början, när jag satt mig till rätta. Men sen sitter dom. Nu har jag smal m
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 14:20Vilket endast bevisar att de inrättat sig efter gällande normer, eller?
Hur många vinnare kör med svarta strumpor? Är det beviset för att vita strumpor är snabbare?Jag trodde cykelkraften satt i benen inte i hängslena.
Och nej, jag har inte bestämt mig
Vilket endast bevisar att de inrättat sig efter gällande normer, eller?
Hur många vinnare kör med svarta strumpor? Är det beviset för att vita strumpor är snabbare?
Jag trodde cykelkraften satt i benen inte i hängslena.
Och nej, jag har inte bestämt mig
Quote from ellen olsson on 18 June 2010, 14:20Nina: Ni har bättre inbyggda byxhållare än vad vi har. 😉
Nina: Ni har bättre inbyggda byxhållare än vad vi har. 😉