Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 14:26Jag gillar hängslebyxor med ordentlig "urringning" så man klarar lilla behovet bara genom att dra ner därfram. Gore är såna tex. Då blir kiss-stoppen snabbare än med byxor utan hängslen, då byxorna automatiskt sätter sig rätt igen.
Jag gillar hängslebyxor med ordentlig "urringning" så man klarar lilla behovet bara genom att dra ner därfram. Gore är såna tex. Då blir kiss-stoppen snabbare än med byxor utan hängslen, då byxorna automatiskt sätter sig rätt igen.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 14:39Fredrik, framförallt bättre än "vi" som har lite rund om magen med åldern.
Fredrik, framförallt bättre än "vi" som har lite rund om magen med åldern.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 15:00"Hur många vinnare kör med svarta strumpor? Är det beviset för att vita strumpor är snabbare?"
Fler än du tror. Tur att du inte frågade hur många som kör med orakade ben av de som vinner tävlingar....
Jag har aldrig haft problem att göra enkla/snabba pi
"Hur många vinnare kör med svarta strumpor? Är det beviset för att vita strumpor är snabbare?"
Fler än du tror. Tur att du inte frågade hur många som kör med orakade ben av de som vinner tävlingar....
Jag har aldrig haft problem att göra enkla/snabba pi
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 15:02Jag har ett par bra kortbrallor som sitter schysst men tycker att bibs är mer bekväma egentligen. Dessutom kompatibla med stora magar 🙂 som Daniel påpekade. Det är det enda jag kan dra på mig för tillfället är bibs och bara herr-modeller som automatiskt
Jag har ett par bra kortbrallor som sitter schysst men tycker att bibs är mer bekväma egentligen. Dessutom kompatibla med stora magar 🙂 som Daniel påpekade. Det är det enda jag kan dra på mig för tillfället är bibs och bara herr-modeller som automatiskt
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 15:06jag har funderat på hängslen. Jag köpte cykelbyxor utan för att jag kände mig obekväm i hängslen plus att de kostade 300:- mer. Min ekonomi tillät egentligen inte ett par cykelbyxor i den prisklassen alls.
Hur som helst ås har jag funderat över detta sen
jag har funderat på hängslen. Jag köpte cykelbyxor utan för att jag kände mig obekväm i hängslen plus att de kostade 300:- mer. Min ekonomi tillät egentligen inte ett par cykelbyxor i den prisklassen alls.
Hur som helst ås har jag funderat över detta sen
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 15:06Fredrik:
"Inbyggda byxhållare" 😀 Det lät faktiskt väldigt gulligt... haha. Det är därför kortbyxorna sitter så bra på mig alltså.
Fredrik:
"Inbyggda byxhållare" 😀 Det lät faktiskt väldigt gulligt... haha. Det är därför kortbyxorna sitter så bra på mig alltså.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 15:16Imagemässigt ser hängselbrallor betydligt creddigare ut när man drar av sig tröjan, men det är ingen vacker syn med begynnande kulmage...
Imagemässigt ser hängselbrallor betydligt creddigare ut när man drar av sig tröjan, men det är ingen vacker syn med begynnande kulmage...
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 17:22Tror man tjänar någon knapp centimeter när man går från stående till sittande position, hängslebrallorna sitternågot tajtare så det blir lättare att skifta till sittande cykling.
Tror man tjänar någon knapp centimeter när man går från stående till sittande position, hängslebrallorna sitternågot tajtare så det blir lättare att skifta till sittande cykling.
Quote from ellen olsson on 18 June 2010, 17:44Japp, Cecilia, det är därför. 🙂
Japp, Cecilia, det är därför. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 17:49Behöver man kissa under loppen så har man missbedömt vätskeåtgången.
Antingen så kissar man och kör ifatt eller så får man dra mer.
Behöver man kissa under loppen så har man missbedömt vätskeåtgången.
Antingen så kissar man och kör ifatt eller så får man dra mer.