Quote from Guest on 18 May 2010, 13:39Hej,
Jag ska köra vättern och har inte kört någon cykel alls förens igår. Har köpt en par bra cykelbyxor och en racerhoj som jag kör på. Jag känner av en del i baken redan efter tre mil om jag körde igår. Hur ska man göra för att härda så mycket som möjl
Hej,
Jag ska köra vättern och har inte kört någon cykel alls förens igår. Har köpt en par bra cykelbyxor och en racerhoj som jag kör på. Jag känner av en del i baken redan efter tre mil om jag körde igår. Hur ska man göra för att härda så mycket som möjl
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2010, 13:49Det tar en stund att vänja kropp och rumpa vid ny sadel, ny cykel och ny sittställning.
Det tar en stund att vänja kropp och rumpa vid ny sadel, ny cykel och ny sittställning.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 13:53"Hur ska man göra för att härda så mycket som möjligt inför VR? "
Ignorera det onda så länge du inte får skador av det.
"Hur ska man göra för att härda så mycket som möjligt inför VR? "
Ignorera det onda så länge du inte får skador av det.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 14:05Härda och känn efter att du sitter på sittbenen och inte på någon mjukdel av rumpan.
Härda och känn efter att du sitter på sittbenen och inte på någon mjukdel av rumpan.
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2010, 14:07Ska jag nu göra reklam för Bruses sadelskola som när alltid dessa frågor dyker upp? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Ska jag nu göra reklam för Bruses sadelskola som när alltid dessa frågor dyker upp? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 19:01Lite smörj i arschlett skadar inte, efter rakningen.
Lite smörj i arschlett skadar inte, efter rakningen.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:32Rakar du arslet David? Jag har byxor där
Rakar du arslet David? Jag har byxor där
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:35Varför har du byxor i arslet på David?
Varför har du byxor i arslet på David?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:39Jag rakar benen och sittytorna.
Jag rakar benen och sittytorna.
Quote from Lars Mörrby on 18 May 2010, 20:41E inte de lite "tjejigt" david 😉
E inte de lite "tjejigt" david 😉