Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:44Han sa väl aldrig vems ben o sittytor han rakade.
Kan ju vara en fjunig kvinna.Iofs. så kan det ju även vara grannens hamster.
Han sa väl aldrig vems ben o sittytor han rakade.
Kan ju vara en fjunig kvinna.
Iofs. så kan det ju även vara grannens hamster.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:48Klart man rakar benen.
Klart man rakar benen.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:04Jag tror att gymtomtarna rakar betydligt mer utan något annat skäl än att vara gos(s)iga i duschen.
Jag tror att gymtomtarna rakar betydligt mer utan något annat skäl än att vara gos(s)iga i duschen.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:13De har en viss tendens att smörja in sig i massa härligt klet också. Men det är manligt att gymma.
😉
De har en viss tendens att smörja in sig i massa härligt klet också. Men det är manligt att gymma.
😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:24Därom tvista de lärde.
Därom tvista de lärde.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 22:30cykla, sedan vilar du 4-5 dagar
cykla, sedan vilar du 3-4 dagar
cykla, sedan vilar du 2-3 dagar
cykla, sedan vilar du 1-2 dagar
cykla, sedan behöver du inte vila rumpan längre. 🙂smörja är inte nödvändigt om det inte är väldigt varmt, blött eller om m
cykla, sedan vilar du 4-5 dagar
cykla, sedan vilar du 3-4 dagar
cykla, sedan vilar du 2-3 dagar
cykla, sedan vilar du 1-2 dagar
cykla, sedan behöver du inte vila rumpan längre. 🙂
smörja är inte nödvändigt om det inte är väldigt varmt, blött eller om m
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 22:32Ja, sittsår är trevliga för de varar länge.
Ja, sittsår är trevliga för de varar länge.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:10Fp. David P ¤
Man skulle kunna tro att du är Göteborgare 😉
Fp. David P ¤
Man skulle kunna tro att du är Göteborgare 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:39Jag fick min dos av Lerdikesbor under min sejour där.
Jag fick min dos av Lerdikesbor under min sejour där.
Quote from Lars Mörrby on 19 May 2010, 10:22Jag är gymtomte och har så varit i över 30 år. Jag har rakat benen två gånger. Första gången i samband med åderbråcksoperation av vänster ben och andra gången i samband med motsvarande operation på det högra. Men jag måste erkänna att jag vid bägge tillfä
Jag är gymtomte och har så varit i över 30 år. Jag har rakat benen två gånger. Första gången i samband med åderbråcksoperation av vänster ben och andra gången i samband med motsvarande operation på det högra. Men jag måste erkänna att jag vid bägge tillfä