Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 10:31Låt en tjej raka dina ben då!;)
Edit: bidde ingen smiley
Låt en tjej raka dina ben då!;)
Edit: bidde ingen smiley
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 10:38Härda baken? Det är så dags om att fråga om det nu! Jag drömmer inte ens om att utsätta mig för VR och jag har cyklat ett par hundra mil sen förra sommaren. Kanske nästa år... I år nöjer jag mig med tjejvättern och ett par motionslopp.
🙁
Härda baken? Det är så dags om att fråga om det nu! Jag drömmer inte ens om att utsätta mig för VR och jag har cyklat ett par hundra mil sen förra sommaren. Kanske nästa år... I år nöjer jag mig med tjejvättern och ett par motionslopp.
🙁
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 11:16Ja, vissa tror fortfarande att skälet till rakade ben är något annat än praktiskt när man cyklar mer än T&R affären.
Ja, vissa tror fortfarande att skälet till rakade ben är något annat än praktiskt när man cyklar mer än T&R affären.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:04Joakim: För att återvända till ursprungsfrågan så är det ju synd att du inte ställde den för 6-8 veckor sedan. Du hade då fått rådet att cykla regelbundet för det går bort. Varför du väntade så länge som till slutet av maj med att börja cykla när du sanno
Joakim: För att återvända till ursprungsfrågan så är det ju synd att du inte ställde den för 6-8 veckor sedan. Du hade då fått rådet att cykla regelbundet för det går bort. Varför du väntade så länge som till slutet av maj med att börja cykla när du sanno
Quote from Nina Schmidt on 19 May 2010, 15:23börje (t+)
börje (t+)