Quote from Matts Asplund on 2 March 2007, 21:47Hmmmm...blåa kläder! misstänkt likt Mr walker.....konsumerade han mjölk & uppehöll sej en varg i hans närhet ? de fanns väll ingen liten lönnfet kille i bastkjol med på den där träffen....(H)
Hmmmm...blåa kläder! misstänkt likt Mr walker.....konsumerade han mjölk & uppehöll sej en varg i hans närhet ? de fanns väll ingen liten lönnfet kille i bastkjol med på den där träffen....(H)
Quote from Funbeat user on 2 March 2007, 22:14Gary, fint kort men kan du inte berätta vilka det är. (t+)
Gary, fint kort men kan du inte berätta vilka det är. (t+)
Quote from Fredrik Närenfors on 2 March 2007, 23:03Grabben med snyggaste benen är jag (H)
Grabben med snyggaste benen är jag (H)
Quote from Funbeat user on 2 March 2007, 23:46Kungarna på kanterna alltså 😉
Olle, vad söt du är! 😉
Kungarna på kanterna alltså 😉
Olle, vad söt du är! 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2007, 00:16Per, inte bara dom snyggaste benen. (H:)
Per, inte bara dom snyggaste benen. (H:)
Quote from Fredrik Närenfors on 3 March 2007, 01:11😉
😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2007, 01:18Vi är så duktiga på att hålla oss till ämnet 🙂
Vi är så duktiga på att hålla oss till ämnet 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 3 March 2007, 09:10Jag kände inte igen Olle.. bastuban var ju borta 🙂
Jag kände inte igen Olle.. bastuban var ju borta 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 3 March 2007, 16:46Räcker det inte med att du får syn på mina välrakade vader 🙂
Fast stingpinne har jag alltid så det blir nog inga problem (#)
Räcker det inte med att du får syn på mina välrakade vader 🙂
Fast stingpinne har jag alltid så det blir nog inga problem (#)
Quote from Emma Sjöberg on 3 March 2007, 19:47Per.. vad menar du nu? Kan du förklara? 😉
Per.. vad menar du nu? Kan du förklara? 😉