Quote from Urban Johansson on 5 March 2007, 09:03Hmmm, vet inte om jag vill se någon stingpinne 😉
Får kolla efter vaderna istället 😀
Hmmm, vet inte om jag vill se någon stingpinne 😉
Får kolla efter vaderna istället 😀
Quote from Urban Johansson on 6 March 2007, 08:13Okej, då är det alltså dags för mig att ila iväg till ICA och köpa en Lady Shave, för sedan lär lagret ta slut, eller?
😉
Okej, då är det alltså dags för mig att ila iväg till ICA och köpa en Lady Shave, för sedan lär lagret ta slut, eller?
😉
Quote from Håkan Lilja on 6 March 2007, 14:12OK, detta är ju jätteurspårat... men hur stor skillnad gör rakade vader egentligen? Det är inte så att ni cyklister egentligen gör det för att ni i hemlighet tycker att det är snyggt...? 😉
OK, detta är ju jätteurspårat... men hur stor skillnad gör rakade vader egentligen? Det är inte så att ni cyklister egentligen gör det för att ni i hemlighet tycker att det är snyggt...? 😉
Quote from Lena O on 6 March 2007, 14:16Magnus: Vad är frågan?
Hur stor skillnad gör rakade vader, på vad?
Magnus: Vad är frågan?
Hur stor skillnad gör rakade vader, på vad?
Quote from Håkan Lilja on 6 March 2007, 14:20Cykling. Hur stor skillnad gör de rakade vaderna på prestationen?
Cykling. Hur stor skillnad gör de rakade vaderna på prestationen?
Quote from Funbeat user on 6 March 2007, 14:29En vårdag med regn och 5 +grader så önskar alla att de har rakade ben o de delar som man sitter på.
Kalla muskler på grund av ytspänningen runt alla hårstrå är inte trevligt.
Sittsår på grund av fukt och skav-hårstrå är inte heller det trevligt
En vårdag med regn och 5 +grader så önskar alla att de har rakade ben o de delar som man sitter på.
Kalla muskler på grund av ytspänningen runt alla hårstrå är inte trevligt.
Sittsår på grund av fukt och skav-hårstrå är inte heller det trevligt
Quote from Emma Sjöberg on 6 March 2007, 15:44Äh...Tjejer har ju rakat ben ett tag.. cyklingen är bara en ursäkt för att killarna att få göra det 😉
Äh...Tjejer har ju rakat ben ett tag.. cyklingen är bara en ursäkt för att killarna att få göra det 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 6 March 2007, 20:43Så klart vi rakar benen för att det känns ballt. I alla fall vi amatörer.
Däremot så minskar man linimentskostnaden med typ hälften för man slipper smörja in en hel hårskog också.Sen är det bara att konstatera att en orakad karl i cykelbyxor ser för d-g
Så klart vi rakar benen för att det känns ballt. I alla fall vi amatörer.
Däremot så minskar man linimentskostnaden med typ hälften för man slipper smörja in en hel hårskog också.
Sen är det bara att konstatera att en orakad karl i cykelbyxor ser för d-g
Quote from Funbeat user on 6 March 2007, 21:16HAHAHAH! 😀
du är så skön Per. 🙂
HAHAHAH! 😀
du är så skön Per. 🙂
Quote from Lena O on 6 March 2007, 22:09Prata för dig själv Per 😉
Prata för dig själv Per 😉