Quote from Fredrik Närenfors on 7 March 2007, 10:29"Riktiga karlar ger f-n & 17 i vad andra säger attt riktiga karlar gör "
Naturligtvis. Det är dom som säger åt de andra karlarna vad de ska göra (t+)
Gary! Raka en bit till. Det ska inte se ut som du har badbyxor på dig (H)
"Riktiga karlar ger f-n & 17 i vad andra säger attt riktiga karlar gör "
Naturligtvis. Det är dom som säger åt de andra karlarna vad de ska göra (t+)
Gary! Raka en bit till. Det ska inte se ut som du har badbyxor på dig (H)
Quote from Lena O on 7 March 2007, 13:20Per: Jag visste att det var dit du vill komma.
Men lyssna nu. No means No!😉
Per: Jag visste att det var dit du vill komma.
Men lyssna nu. No means No!
😉
Quote from Lotta Lindström on 7 March 2007, 13:39Och ibland betyder ja egentligen nej. Däremot betyder nej aldrig ja. Vi är lite komplicerade...;)
Och ibland betyder ja egentligen nej. Däremot betyder nej aldrig ja. Vi är lite komplicerade...;)
Quote from Funbeat user on 7 March 2007, 18:21Jag skall försöka få min man att raka benen han är ett riktigt pälsdjur.Men hur kul är det när stubben kommer ?????
Jag skall försöka få min man att raka benen han är ett riktigt pälsdjur.Men hur kul är det när stubben kommer ?????
Quote from Funbeat user on 7 March 2007, 18:32VAXA!
VAXA!
Quote from Funbeat user on 7 March 2007, 18:43Jag testade en liten bit på honom när han hade åsikter om mina små djud (AJAJ AJ) när jag vaxade mina. Gud vad han skrek
Jag testade en liten bit på honom när han hade åsikter om mina små djud (AJAJ AJ) när jag vaxade mina. Gud vad han skrek
Quote from Funbeat user on 7 March 2007, 18:45har även plockat ögonbryn på mina söner,Karlar är grymmt smärtkänsliga. Bör nog inte VAXAS
har även plockat ögonbryn på mina söner,Karlar är grymmt smärtkänsliga. Bör nog inte VAXAS
Quote from Fredrik Närenfors on 8 March 2007, 00:06Stubben håller man lätt stången genom att antingen ta med en vanlig hyvel in i duschen ett par gånger i veckan eller dra lite med vanliga hyveln samtidigt som man fixar hakan.
Stubben håller man lätt stången genom att antingen ta med en vanlig hyvel in i duschen ett par gånger i veckan eller dra lite med vanliga hyveln samtidigt som man fixar hakan.
Quote from Funbeat user on 8 March 2007, 06:47Per: Tar du The Pack and The Crack med samma hyvel som hakan?
Risken är stor att man får sittsår på fel ställe om man inte håller efter buskaget!
Per: Tar du The Pack and The Crack med samma hyvel som hakan?
Risken är stor att man får sittsår på fel ställe om man inte håller efter buskaget!
Quote from Lena O on 8 March 2007, 07:55David? You want Per to sit on your face???
keep it clean boys (#) There are websites for this sort of thing ...
David? You want Per to sit on your face???
keep it clean boys (#) There are websites for this sort of thing ...