Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 22:06Samma här.
Samma här.
Quote from Sissel Svanøe on 30 May 2010, 22:28Spelar det någon roll egentligen? Dosados låter roligare än back-to-back. Och back to back också för den delen.
Spelar det någon roll egentligen? Dosados låter roligare än back-to-back. Och back to back också för den delen.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 06:42Det är en efterföljande upprepning. Oavsett tidslängd emellan.
Men det kan ju variera beroende på vad man jämför. Är man triatlet och kör 3 löppass på raken så är dessa back-to-back oavsett längd. Där är aktiviteten avgörande. Är man löpare och kör 3 st l
Det är en efterföljande upprepning. Oavsett tidslängd emellan.
Men det kan ju variera beroende på vad man jämför. Är man triatlet och kör 3 löppass på raken så är dessa back-to-back oavsett längd. Där är aktiviteten avgörande. Är man löpare och kör 3 st l
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 14:08Jag tycker nog att back-to-back borde vara särskilt relevant för backträning.
Jag tycker nog att back-to-back borde vara särskilt relevant för backträning.
Quote from Elias Engqvist on 31 May 2010, 14:17Jag tycker back-to-back verkar vara ett osocialt sätt att umgås!
Jag tycker back-to-back verkar vara ett osocialt sätt att umgås!
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 15:50Ända mot ända, kan ingenting hända.
Ända mot ända, kan ingenting hända.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 16:55o där hamnade denna tråd på ointressant...
o där hamnade denna tråd på ointressant...
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 16:59Det räcker med en punkt.
Det räcker med en punkt.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 17:01Håller med de 2 föregående.
OK. En punkt.
Håller med de 2 föregående.
OK. En punkt.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 20:10Vaaaa...!? Nu när det äntligen började hetta till......Ja adjö då alla dessa så¨underbart roliga ekvivoka fantasierna...tillbaka till den torra nutiden!!?
Vaaaa...!? Nu när det äntligen började hetta till......Ja adjö då alla dessa så¨underbart roliga ekvivoka fantasierna...tillbaka till den torra nutiden!!?