Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Just nu känner jag besviken på mig själv. Jag har lust och viljan men jag kan inte bli av med min förkylning. Det har kommit tillbaka och jag höstar som en idiot just nu. Att förklara det är rätt så svårt men tank att du har en mini astma attack nästa var

Riktigt bra jobbat Sanna. att du orkade runt joggandes var riktigt bra gjort. Tiden är ju mindre viktig till att börja med. Kan ju va ett mål längre fram att de ska bli bättre.

Dana jag har också haft problem hela hösten med hosta som inte vill ge med s

Det känns som om många i laget är sjuka väldigt ofta.
Det har varit ett par stycken sjuka nästan varje träning nu.

Ni ser väl till att äta och sova ordentligt? Jag vet att tjejer
brukar vara ganska bra på att slarva med fr.a. det första.

När jag bodde i

Tack för tips Marcus och Sara 🙂 Det är säkert att jag har inte sovit tillräcklig det senaste. Har haft en hel del stress från skolan och att min pappa har varit riktig sjuk som påverka att jag har inte sovit lika mycket som jag ska. Jag äter ganska bra

Jag har ju också dragit på mig en förkylning som de flesta i laget varit/är drabbade av (precis som resten av Sverige). Jag är det ganska ofta och vet att det förmodligen beror på för lite sömn. Jag har inga problem att somna när jag väl går och lägger mi

A men det är bra tjejer!
Att man är sjuk kan man ju inte göra så mycket åt (förutom att försöka ta hand om sig själv och sova, äta bra osv.)… speciellt inte den här tiden.

Djäkligt roligt att se att vi i alla fall har tänket att vi ska ut o träna, och

12