Quote from Funbeat user on 8 November 2007, 12:34Jag tänkte bara inflika om att den senast tagna "våldtäksmannen" i sverige, endast hoppade på flickor som hade hörlurar i öronen, eftersom de inte var lika uppmärksamma på vad som hände omkring dem och inte märkte honom förrän han angrep dem.
Jag vet att
Jag tänkte bara inflika om att den senast tagna "våldtäksmannen" i sverige, endast hoppade på flickor som hade hörlurar i öronen, eftersom de inte var lika uppmärksamma på vad som hände omkring dem och inte märkte honom förrän han angrep dem.
Jag vet att
Quote from Funbeat user on 8 November 2007, 12:59>Är man kräsen med ljudet så rekommenderar jag Shure SCL3. In-ear lurar med fantastiskt ljud och som sitter som berget.
Shure? Då är det fyrsiffrigt vi talar om va?
>Är man kräsen med ljudet så rekommenderar jag Shure SCL3. In-ear lurar med fantastiskt ljud och som sitter som berget.
Shure? Då är det fyrsiffrigt vi talar om va?
Quote from Funbeat user on 8 November 2007, 23:29Peter-> Ja, jag vill minnas att de kostade 1300:-. För mig är de värda varenda krona.
Peter-> Ja, jag vill minnas att de kostade 1300:-. För mig är de värda varenda krona.
Quote from Urban Nilsson on 9 November 2007, 08:44Ett par Sennheiser för ca 1300:- och mina Noname för 89:- från Clas Ohlsson var med i ett blindtest en gång. 3 av 5 tog fel. En av dem en audiofil av rang. Han var bitter den kvällen.
Ett par Sennheiser för ca 1300:- och mina Noname för 89:- från Clas Ohlsson var med i ett blindtest en gång. 3 av 5 tog fel. En av dem en audiofil av rang. Han var bitter den kvällen.
Quote from Fredric Lagerström on 9 November 2007, 09:10Gott åt den där audiofilen.... ha ha ha 🙂
Gott åt den där audiofilen.... ha ha ha 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 14:29Ja, det beror ju såklart på ljudkällan också. Skit in - skit ut gäller nog i stort sett alltid 🙂
Ja, det beror ju såklart på ljudkällan också. Skit in - skit ut gäller nog i stort sett alltid 🙂
Quote from Urban Nilsson on 9 November 2007, 15:07Vi körde på audiofilens grejer. Minns inte märkena, de var rätt ovanliga. Minns att totalsumman blev som en ny Volvo V70. Testskivorna var också valda av honom.
Poängen var att han skulle visa på skillnaden mellan bra och dåliga lurar. Extra roligt att h
Vi körde på audiofilens grejer. Minns inte märkena, de var rätt ovanliga. Minns att totalsumman blev som en ny Volvo V70. Testskivorna var också valda av honom.
Poängen var att han skulle visa på skillnaden mellan bra och dåliga lurar. Extra roligt att h
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 15:12Jag är inte så petig heller.
Jag köpte ny iPod nu när jag var i USA och de hörlurarna funkar kanon att springa med tycker jag. De ramlar ej ur och har man problem med det så är det bara att köra med mössa nu på vintern =)
Jag är inte så petig heller.
Jag köpte ny iPod nu när jag var i USA och de hörlurarna funkar kanon att springa med tycker jag. De ramlar ej ur och har man problem med det så är det bara att köra med mössa nu på vintern =)
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 15:29För mig är skillnaden som natt och dag mellan mina Shure och iPods original (med mp3). Jag kan tänka mig att en del av skillnaden beror på hur lurarna passar i örat. Det kan ju också vara så att dina Clas Ohlsson lurar är ett grymt fynd 😉
För mig är skillnaden som natt och dag mellan mina Shure och iPods original (med mp3). Jag kan tänka mig att en del av skillnaden beror på hur lurarna passar i örat. Det kan ju också vara så att dina Clas Ohlsson lurar är ett grymt fynd 😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2007, 15:56Jag använder dessa: http://www.webhallen.com/prod.php?id=59765
som kostar 289 kronor på webhallen.De sitter bra då de har en bygel som går ovanför örat.Har bra ljud och är även svett och vatten resistanta.Lång sladd också (1,2 meter).Bra för löpning helt
Jag använder dessa: http://www.webhallen.com/prod.php?id=59765
som kostar 289 kronor på webhallen.De sitter bra då de har en bygel som går ovanför örat.Har bra ljud och är även svett och vatten resistanta.Lång sladd också (1,2 meter).Bra för löpning helt