Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHörlurar?
You need to log in to create posts and topics.

12

Svårt för mig att svara på om Koss ljudkvalitet. Jag är inte så kräsen och vet inte hur bra min mobiltelefon eller min tvättade MP3-spelare låter 🙂

Sennheiser PMX70 Sport Neckband är en variant av de lurar som nämndes oven men med nackband. Bra ljud & sitter bra - dock inte med "huvudbonad" som mössa eller hjälm.

Bild:www.forgettherest.com/media/images/electronics/PMX70.jpg

Här finns en review på omx70 och slutsats/bedömning mellan omx70, pmx70 och lx70.

http://www.ilounge.com/index.php/reviews/entry/sennheiser-omx70-sport-stereo-clip-on-earphones/

jag har ett par ganska billiga hörlurar som man liksom krokar fast vid öronen, de sitter alltså inte fast i varandra med någon båge. Fungerar jättebra för mig, de ramlar inte av till skillnad från mina gamla...

Jag ska gå tillbaka till old school-varianten med båge, jag har ett par Koss som bara glider ur när jag börjar svettas......alternativt ska jag köpa sådana där silikonpluggar åt dem, då tycker jag dels att ljudet blir bättre än med skummgummipluggarna och

Tanken är att de ska läcka (om du avser att ljud runt omkring läcker in) för att man inte ska vara en fara för andra och för att upptäcka faror i tid.

Nej, läcker ut. För övrigt så kan man köra CX300:orna på väldigt låg volym samtidigt som de inte drar särskilt mkt ström men ändå ger ett grymt ljud. Jag brukar köra på 7-8 av 40 i volym (på min spelare), och då hör jag igenom tillräckligt mkt för att int

Ja CX300 är väldigt lättdrivna. Har aldrig kört ens i närheten av max volym.
Frågan är hur svetttåliga dom är. Mina förra tappade ljuden i ena pluggen efter en säsong, vet inte om det beror på att jag svettades sönder dom. Vis av skadan har jag nu sparat

Peter, jag har upplevt exakt samma sak.. Högerluren har tappat en del ljud. Ska nog köpa nya i Thailand om en månad dock. Men grymt nöjd med dessa, mina Sennheiser HD-S25 SP1 har inte använts mycket på sistone..

12