Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHörlurar med inbyggd mp3
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag tror låtarna spelas i den ordning jag lagt in dem, efter sista låten börjar den om från början. Ska kolla litet på det, har haft så många låtar så det upprepar sig inte så ofta men tror att när jag lagt in en ny skiva så har de lagt sig sist.

Sony Walkman NWZ-W262 2GB verkar ganska prisvärda, även om 2GB är i futtigaste laget idag. O andra sidan är inte mina pass så långa så ja hinner köra runt på en 2GB spellista... 😉

Tittade på en video på sonys hemsida, ser ut som att "klumparna" vid öron

Jag har de här Sony-lurarna och jag kan tyvärr inte rekommendera dem. Det är förvisso väldigt praktiskt att de är sladdlösa men de har jättedålig bas, och jag är verkligen inte kräsen i det avseendet.

Lisa: Har du prova med dom olika pluggarna?
Mikael: Det finns 3 olika storlekar på pluggarna.

Den levereras som sagt med pluggar i tre olika storlekar (in-ear). Mellanstorleken passade mig bäst så jag kan inte uttala mig om den minsta. Har inte märkt något problem med att den "hoppar" runt. Det kanske den gör men inte så att det stör mig i alla fa

Tack Christian (spelordning Andersson).

Låter helt OK, jag brukar ladda skiva för skiva så laddordning (om det är så) kommer att funka bra.

Jag har inte haft tur med in-ear lurar men den är så billig så jag vill prova den för två syften:

- När jag cyk

Jag tänkte kollat dubbelkolla spelordningen igår kväll men ska försöka göra det ikväll istället. Har också haft många dåliga in-ear lurar, den innan Andersson var en Philips som var jättebra men gick sönder i samband med ett regnoväder.
Är hitintills nöj

Jo spelordningen blir samma som jag lagt in den. Kopierar jag en lista från en mapp på datorn hamnar de i samma ordning precis som om jag flyttat till vilken mapp som helst.

Tack Christian!

12