Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHörlurar till Mp3-spelare ?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jo, jag har provat bygelhörlurarna och på mig sitter de bra. Men jag springer ganska långsamt så det är kanske därför de sitter kvar...? 🙂

Ja kanske.

Tack för alla svar. Jag har även läst äldre trådar. Det verkar vara många som har samma problem. Vet inte vilka hörlurar jag ska välja men jag får helt enkelt prova mig fram.

Prova Koss Porta Pro.....
Det finns en möjlighet som trycker ifrån själva hörlurarna några millimeter från öronen vilket undviker svett direkt i hörlurarna. Om nu olyckan skulle vara framme finns det möjlighet att byta hörlurskuddarna samt lämna in dom på

Jag har två par Koss, och dom är för stora, alltså själva den hårda plastdelen, så det hjälper inte att byta ut gummidelarna. Hörlurarna ramlar ur hela tiden. Oerhört irriterande. Får nog gå tillbaka till portapro.

Har just börjat springa och sökt med ljus och lykta efter det optimala paret hörlurar.
Hade ett par "Jays j-Jays" proppar men som bara trillar ur. Funkar om jag är helt still, men med lite rörlighet och svett är det kört. Samma sak med "Koss The Plug". V

Jag har Sony, dessa: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=18876
kanon!
Lätta, smidiga, låter bra (tillräckligt bra...), funkar med pannband, mössa, glasögon etc.

Har Sennheiser-lurarna med bygel bakom nacken några inlägg upp, och de funkar kanon. Enda problemet är att svetten gör att ljudet blir grumligt emellanåt, så jag får ta tröjan och torka av luren lite. De sitter väldigt bra och man hör omgivningen också.

12