Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 16:41jo tejer har väl ett helt annat hår och en helt annan hårbotten..... 😉
funkar helt annorlunda än killars
jo tejer har väl ett helt annat hår och en helt annan hårbotten..... 😉
funkar helt annorlunda än killars
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 16:41Matte, Schwartskops (eller hur de nu stavas), de röda flaskorna med UV-filter är bra för mitt hår, men jag använder lika gärna Garnier Respons med nektar (de har en bra inpackning också som jag använder nån gång ibland).
Jag köpte nån dyr pava schampo h
Matte, Schwartskops (eller hur de nu stavas), de röda flaskorna med UV-filter är bra för mitt hår, men jag använder lika gärna Garnier Respons med nektar (de har en bra inpackning också som jag använder nån gång ibland).
Jag köpte nån dyr pava schampo h
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 17:30Jag har jättelångt hår och tvättar varannan dag. Om jag tränar däremellan sköljer jag bara med vatten. Jag använder Apotekets parfymfria schampo mot mjäll, det kan man använda varje dag om man vill. Och istället för balsam har jag en hårinpackning, som ja
Jag har jättelångt hår och tvättar varannan dag. Om jag tränar däremellan sköljer jag bara med vatten. Jag använder Apotekets parfymfria schampo mot mjäll, det kan man använda varje dag om man vill. Och istället för balsam har jag en hårinpackning, som ja
Quote from Catharina Brattlin on 3 September 2013, 19:45Jag tvättar mitt medellånga och lockiga hår två ggr i veckan (efter två av veckans träningspass) med detta schampot:
http://www.lyko.se/sv/artiklar/moroccanoil-moisture-repair-shampoo.html
I övrigt sköljer jag bara igenom håret med vatten och masserar i
Jag tvättar mitt medellånga och lockiga hår två ggr i veckan (efter två av veckans träningspass) med detta schampot:
http://www.lyko.se/sv/artiklar/moroccanoil-moisture-repair-shampoo.html
I övrigt sköljer jag bara igenom håret med vatten och masserar i
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 21:48Jag tvättade tidigare håret i princip varje dag. Tycker att håret har blivit torrare nu när jag blivit äldre (nästan 50 usch...). Tvättar därför numera bara håret efter träning (3 - 4 ggr i veckan). Eftersom träningen inte alltid blir varannan dag så ka
Jag tvättade tidigare håret i princip varje dag. Tycker att håret har blivit torrare nu när jag blivit äldre (nästan 50 usch...). Tvättar därför numera bara håret efter träning (3 - 4 ggr i veckan). Eftersom träningen inte alltid blir varannan dag så ka
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 07:35Jag gör som Maria D, tvättar håret varje dag. Har också kort hår och det byts ju ut så ofta så något fel på kvaliteten blir det inte av det. Inget balsam och "vad-fasiken-som-helst-shampoo".
Jag gör som Maria D, tvättar håret varje dag. Har också kort hår och det byts ju ut så ofta så något fel på kvaliteten blir det inte av det. Inget balsam och "vad-fasiken-som-helst-shampoo".
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 08:21Tvättar håret 2-3 ggr/vecka, oftast i samband med träning. Skulle jag träna två dagar på raken sköljer jag bara igenom med vatten (svett är vattenlösligt, såvitt jag vet?) den ena dagen och har i lite inpackning/balsam för att det ska gå att reda ut.
Den
Tvättar håret 2-3 ggr/vecka, oftast i samband med träning. Skulle jag träna två dagar på raken sköljer jag bara igenom med vatten (svett är vattenlösligt, såvitt jag vet?) den ena dagen och har i lite inpackning/balsam för att det ska gå att reda ut.
Den
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 09:23Favorit i repris!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1159911
Favorit i repris!
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 09:28Själv tvättar jag när det känns att det är dags vilket blir kanske var tredje dag i snitt. Dusch blir det i princip varje dag och ofta 2 ggr per dag. Jag upplever att jag får bort svetten med bara vatten, att det inte blir fetare av träningen/svetten.
Själv tvättar jag när det känns att det är dags vilket blir kanske var tredje dag i snitt. Dusch blir det i princip varje dag och ofta 2 ggr per dag. Jag upplever att jag får bort svetten med bara vatten, att det inte blir fetare av träningen/svetten.
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 10:22Ann: Inga problem med hårbotten. 🙂
Ann: Inga problem med hårbotten. 🙂