Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

...är inte alltid så himla lätt. Jag tycker det vore bra om man kunde sortera sina rundor. Till exempel skapa egna grupperingar och välja vart man vill sortera in sin runda. Jag skulle t.ex. kunna tänka mig att skapa "Rönnby" och "Skultuna" eftersom det ä

Japp! Jag är helt på din bana också. (H)
Jag bor på ett ganska litet ställe och det blir gärna att man skapar "nästan samma" med endock olika rundor och jag har också funderat på att det vore väldigt bra om det gick att gruppera lite mer.

Det slår vi ett

Nu har jag slängt iväg ett mail till Olle om detta. Hoppas det går att fixa nått (H)
Min lista med träningsrundor börjar i alla fall bli lång och svår att hitta i. Satt idag och döpte om rundorna lite så jag la in Skultuna eller Rönnby som prefix i namne

Utmärkt, hoppas det är genomförbart för det skulle bli väldigt mycket enklare...iaf för oss då...;)

Jag håller med. Jag skulle vilja kunna sortera sträcka. Oftast vet man hur långt man vill springa men sen kommer man inte ihåg exakt vad man kallar rundan.

Jag vill kunna ta bort rundor

Jag brukar skriva sträckan i namnet. Men jag känner också att namgivingnen av rundorna blir jättasevårt när man inte kan strukturera ordningen på ngt sätt. En sådan funktion behövs.

Jag skriver också sträckan i namnet men som sagt, det blir långa namn.... och man har inte hur många tecken som helst att använda sig av. Men för tillfället blir det ju t.ex. Rönnby: Barkspåret 3,4 km

Så det är verkligen nödvändigt med en funktion för so

Och en allmän sak om träningsrundorna... När jag är inne på sidan "Mina rundor" så vill jag ha en knapp Rita ny runda där. Den ligger ju just nu på den stora sidan "Träningsrundor" och där får den gärna vara, men det går ju att fixa en till knapp som kan

Sträckan har jag också skrivit i texten men det blir ändå rörigt.

T ex

Brudaremossen 5,4
Guldheden 10.6
Kålltorp runt 7 km

osv.