Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Haha, ja det vore just snyggt det va 😉 hihi
Nej, men kortkommandon är smidiga och lätta att använda när man väl kan dem 😀

Men för att återgå till träningsrundorna... Det som önskas är alltså möjligheten att kunna sortera rundorna samt radera rundor.

Jag vill också radera rundor men får inte till det.

Samma här, sitter o letar efter hur man tar bort rundor...

När man klickar på en runda får man ju upp en liten bubbla med information om rundan. Där finns en flik --> Redigera. Klickar man på den finns Radera där.
Det borde ju funka (vad gör länken där annars...?) men det gör det inte.... 🙁

Mm, där fanns det ju.. Men det går ju som sagt inte att radera efterom de är kopplade till träningspass..

Precis, enkel databashantering. 🙂
Men då borde man kunna få en varning typ att "vill du radera denna runda som är kopplad till några av dina träningspass?" och om man väljer ja så tar den bort rundan och samtidigt så blir de träningspass som är kopplad

Går det inte att koppla loss rundan från träningspasset först och sedan radera? Det handlar alltså bara om bekvämlighet om jag förstår det rätt.

Well, det handlar väl isf om hur många ggr man använt rundan? För då skulle man väl behöva gå in på varje pass o ta bort rundan..?

Fast då kan man undra varför du önskar ta bort en runda som du använt och registrerat flera träningar på...ja ja, det är upp till dig 🙂

För att jag ska flytta och det blir en toklång lista att scrolla igenom 😉

Dagens i-landsproblem? =)