Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom rundorna ligger i bokstavsordning så funkar det väl att skriva A framför kortaste rundan och sen B o.s.v.

Det blir ju drygt i slutänden det också... Vad händer när man kommer till Ö.... Isåfall kan man lika gärna skriva antal km före rundans namn, då borde de väl hamna i rätt ordning... om den är mindre än 10 km får man sätta en nolla först. Sju blir då 07 os

Jag testade med Ctrl+F och det gick!

Ursäkta Louise, men vad gick med Ctrl+F? 😛 Först slog tanken mig att du skrivit i fel diskussion.... Förstår inte riktigt vad du menar... Vad menar du? 🙂

Om du har en text du vill söka ett specifikt ord på kan du trycka Ctrl+F och får då upp en sökruta där du skriver i ordet du söker efter. Du kanske inte har en sådan webbläsare som stöder Crtl+F? Testa annars i Word. 🙂

jodå, det har jag, men var inte säker på att det var det du menade. 🙂 Antar att jag inte var inne i de tankarna riktigt då vid det tillfället jag läste ditt inlägg.
Nu har vi ju fått lite nya funktioner på funbeat, inklusive träningsrundorna. 😀 Men de

Sorry, men som ett totalt datafreak måste jag påpeka att Ctrl+F inte alltid funkar i Word. Det beror på om man har svensk eller engelsk version. (H) Det är Ctrl+F i den engelska versionen och Ctrl+B i den svenska.

hmm, konstigt - det har jag inte tänkt på men det kanske beror på att jag för det mesta jobbar med engelska Word.

hihi, okej, jag använder engelska hemma och svenska i skolan. Skulle hellre använda engelska hela tiden men i skolan får vi svenska. Fråga mig inte varför (#)

Varning! nu blir det så OT som det kan bli!
Jag är typ uppväxt med datorer och särskilt snabb

Ja Rebecca musarm lär du slippa men du kanske utvecklar ett helt annat
"Schwartzmans kortkomandosyndrom".

Näro 🙂