Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 23:03Eftersom rundorna ligger i bokstavsordning så funkar det väl att skriva A framför kortaste rundan och sen B o.s.v.
Eftersom rundorna ligger i bokstavsordning så funkar det väl att skriva A framför kortaste rundan och sen B o.s.v.
Quote from Galderma Fritidsförening on 13 June 2008, 23:20Det blir ju drygt i slutänden det också... Vad händer när man kommer till Ö.... Isåfall kan man lika gärna skriva antal km före rundans namn, då borde de väl hamna i rätt ordning... om den är mindre än 10 km får man sätta en nolla först. Sju blir då 07 os
Det blir ju drygt i slutänden det också... Vad händer när man kommer till Ö.... Isåfall kan man lika gärna skriva antal km före rundans namn, då borde de väl hamna i rätt ordning... om den är mindre än 10 km får man sätta en nolla först. Sju blir då 07 os
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 12:36Jag testade med Ctrl+F och det gick!
Jag testade med Ctrl+F och det gick!
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 12:43Ursäkta Louise, men vad gick med Ctrl+F? 😛 Först slog tanken mig att du skrivit i fel diskussion.... Förstår inte riktigt vad du menar... Vad menar du? 🙂
Ursäkta Louise, men vad gick med Ctrl+F? 😛 Först slog tanken mig att du skrivit i fel diskussion.... Förstår inte riktigt vad du menar... Vad menar du? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 16:34Om du har en text du vill söka ett specifikt ord på kan du trycka Ctrl+F och får då upp en sökruta där du skriver i ordet du söker efter. Du kanske inte har en sådan webbläsare som stöder Crtl+F? Testa annars i Word. 🙂
Om du har en text du vill söka ett specifikt ord på kan du trycka Ctrl+F och får då upp en sökruta där du skriver i ordet du söker efter. Du kanske inte har en sådan webbläsare som stöder Crtl+F? Testa annars i Word. 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 22:32jodå, det har jag, men var inte säker på att det var det du menade. 🙂 Antar att jag inte var inne i de tankarna riktigt då vid det tillfället jag läste ditt inlägg.
Nu har vi ju fått lite nya funktioner på funbeat, inklusive träningsrundorna. 😀 Men de
jodå, det har jag, men var inte säker på att det var det du menade. 🙂 Antar att jag inte var inne i de tankarna riktigt då vid det tillfället jag läste ditt inlägg.
Nu har vi ju fått lite nya funktioner på funbeat, inklusive träningsrundorna. 😀 Men de
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 22:34Sorry, men som ett totalt datafreak måste jag påpeka att Ctrl+F inte alltid funkar i Word. Det beror på om man har svensk eller engelsk version. (H) Det är Ctrl+F i den engelska versionen och Ctrl+B i den svenska.
Sorry, men som ett totalt datafreak måste jag påpeka att Ctrl+F inte alltid funkar i Word. Det beror på om man har svensk eller engelsk version. (H) Det är Ctrl+F i den engelska versionen och Ctrl+B i den svenska.
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 22:57hmm, konstigt - det har jag inte tänkt på men det kanske beror på att jag för det mesta jobbar med engelska Word.
hmm, konstigt - det har jag inte tänkt på men det kanske beror på att jag för det mesta jobbar med engelska Word.
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 23:06hihi, okej, jag använder engelska hemma och svenska i skolan. Skulle hellre använda engelska hela tiden men i skolan får vi svenska. Fråga mig inte varför (#)
Varning! nu blir det så OT som det kan bli!
Jag är typ uppväxt med datorer och särskilt snabb
hihi, okej, jag använder engelska hemma och svenska i skolan. Skulle hellre använda engelska hela tiden men i skolan får vi svenska. Fråga mig inte varför (#)
Varning! nu blir det så OT som det kan bli!
Jag är typ uppväxt med datorer och särskilt snabb
Quote from Fredric Lagerström on 15 June 2008, 12:05Ja Rebecca musarm lär du slippa men du kanske utvecklar ett helt annat
"Schwartzmans kortkomandosyndrom".Näro 🙂
Ja Rebecca musarm lär du slippa men du kanske utvecklar ett helt annat
"Schwartzmans kortkomandosyndrom".
Näro 🙂