Quote from Lotta Lindström on 17 June 2008, 12:27Precís mitt problem. Men jag lyckades faktiskt radera mina rundor. Men jag hade iofs inte kopplat dom till något träningspass.
Precís mitt problem. Men jag lyckades faktiskt radera mina rundor. Men jag hade iofs inte kopplat dom till något träningspass.
Quote from Camilla Höög on 17 June 2008, 12:29Andreas, det var faktiskt en ganska bra anledning (t+)
Jag tycker nog att funktionen med rundor behöver lite mer arbete innan det fungerar som jag vill. Därför är det sällan jag sparar dem. Jag tittar på dem, men sedan trycker jag "ta bort runda" innan j
Andreas, det var faktiskt en ganska bra anledning (t+)
Jag tycker nog att funktionen med rundor behöver lite mer arbete innan det fungerar som jag vill. Därför är det sällan jag sparar dem. Jag tittar på dem, men sedan trycker jag "ta bort runda" innan j
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 12:34Jag har ju lite vanerundor inlagda, typ cykelvägen till jobbet och så.. Så de används ju rätt frekvent.
Anders, men då är du rätt spontan i cyklandet t.ex.? Kör inte samma rundor? Eller iofs, du lär väl ha cykeldator med avståndsmätare osv.. Det har ju
Jag har ju lite vanerundor inlagda, typ cykelvägen till jobbet och så.. Så de används ju rätt frekvent.
Anders, men då är du rätt spontan i cyklandet t.ex.? Kör inte samma rundor? Eller iofs, du lär väl ha cykeldator med avståndsmätare osv.. Det har ju
Quote from Bjarne Lewin on 17 June 2008, 12:49Jag har ocså samma problem. Jag har flyttat bytt jobb, kommer att byta jobb igen (och registrerar transportcycklandet.). Men ytterligare en sak som ger problem med rundfunktionen, är min utveckling inom sportandet. Börja springa sakta och kort, blir längr
Jag har ocså samma problem. Jag har flyttat bytt jobb, kommer att byta jobb igen (och registrerar transportcycklandet.). Men ytterligare en sak som ger problem med rundfunktionen, är min utveckling inom sportandet. Börja springa sakta och kort, blir längr
Quote from Camilla Höög on 17 June 2008, 13:00Jag har en Garmin 305 så jag kör nästan uteslutande olika rundor och "mina rundor" skulle svämma över om jag lade in alla nya 🙂
Det är ett fåtal som jag upprepar och de är inlagda.
Jag har en Garmin 305 så jag kör nästan uteslutande olika rundor och "mina rundor" skulle svämma över om jag lade in alla nya 🙂
Det är ett fåtal som jag upprepar och de är inlagda.
Quote from Galderma Fritidsförening on 17 June 2008, 14:57Jag har mailat lite med Olle och han skriver bl.a.
"Förändringarna som kom häromdagen var ett steg mot en bättre lösning. Men eventuellt kan det bli nödvändigt att förbättra ytterligare så som du nämner."
(Jag nämnde ungefär det jag nämnt i denna tråd.)
Jag har mailat lite med Olle och han skriver bl.a.
"Förändringarna som kom häromdagen var ett steg mot en bättre lösning. Men eventuellt kan det bli nödvändigt att förbättra ytterligare så som du nämner."
(Jag nämnde ungefär det jag nämnt i denna tråd.)
Quote from Camilla Höög on 17 June 2008, 15:43Går det inte att ta bort rundan från din lista eller är det så att den raderas från din lista, men inte raderas från Funbeat?
Har Olle lagt till en raderafunktion som tar bort rundorna helt eller fungerar den som tidigare, dvs. att den bara försvinner frå
Går det inte att ta bort rundan från din lista eller är det så att den raderas från din lista, men inte raderas från Funbeat?
Har Olle lagt till en raderafunktion som tar bort rundorna helt eller fungerar den som tidigare, dvs. att den bara försvinner frå
Quote from Galderma Fritidsförening on 17 June 2008, 16:22>>Går det inte att ta bort rundan från din lista eller är det så att den raderas från din lista, men inte raderas från Funbeat?
Har Olle lagt till en raderafunktion som tar bort rundorna helt eller fungerar den som tidigare, dvs. att den bara försvinner f
>>Går det inte att ta bort rundan från din lista eller är det så att den raderas från din lista, men inte raderas från Funbeat?
Har Olle lagt till en raderafunktion som tar bort rundorna helt eller fungerar den som tidigare, dvs. att den bara försvinner f
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 21:00En funktion för att kunna redigera bort gamla rundor så att de inte längre kommer upp som förslag i listan? En underkatalog gamla rundor?
En funktion för att kunna redigera bort gamla rundor så att de inte längre kommer upp som förslag i listan? En underkatalog gamla rundor?
Quote from Galderma Fritidsförening on 17 June 2008, 23:12det skulle funka. men jag tror ändå jag vill kunna radera vissa rundor totalt också. Kan ju vara nån runda man råkat göra dubbelt av eller nått.
det skulle funka. men jag tror ändå jag vill kunna radera vissa rundor totalt också. Kan ju vara nån runda man råkat göra dubbelt av eller nått.