Quote from Jan Lundquist on 18 June 2008, 06:51Jag vill också kunna radera rundor, även de som är kopplade till inlägg eller träningsloggar. De som är ett par år är liksom inte aktuella längre och det blir bara fler att hålla ordning på.
Jag vill också kunna radera rundor, även de som är kopplade till inlägg eller träningsloggar. De som är ett par år är liksom inte aktuella längre och det blir bara fler att hålla ordning på.
Quote from Bjarne Lewin on 18 June 2008, 09:43Fast jag tycker att linglings förslag är bra, under förutsättning att antingen man själv styr det eller att prefixet gamla är en tidsgräns jag själv bestämmer över och att det är tiden sedan rundan sist användes som räknas (inte utifrån när den skapades a
Fast jag tycker att linglings förslag är bra, under förutsättning att antingen man själv styr det eller att prefixet gamla är en tidsgräns jag själv bestämmer över och att det är tiden sedan rundan sist användes som räknas (inte utifrån när den skapades a
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 June 2008, 09:55Jag skulle vilja att listan där man får upp sina rundor när man registrerar ett träningspass även ska visa rundornas längd (km). Just nu visas längden i listan på "Mina rundor" bredvid rundans namn - Jättebra! Då slipper man ha längden i rundans namn. Men
Jag skulle vilja att listan där man får upp sina rundor när man registrerar ett träningspass även ska visa rundornas längd (km). Just nu visas längden i listan på "Mina rundor" bredvid rundans namn - Jättebra! Då slipper man ha längden i rundans namn. Men
Quote from Jan Lundquist on 18 June 2008, 15:40Näe... Jag lade precis upp en tävling och pekade ut på kartan var starten var. Då ligger den bland mina rundor och jag kan inte ta bort den 🙁
Näe... Jag lade precis upp en tävling och pekade ut på kartan var starten var. Då ligger den bland mina rundor och jag kan inte ta bort den 🙁
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 June 2008, 17:04Det jag skrev om i första stycket i mitt förra inlägg är nu fixat av Olle. 😀
Han är snabb! (t+)
Det jag skrev om i första stycket i mitt förra inlägg är nu fixat av Olle. 😀
Han är snabb! (t+)
Quote from Jan Lundquist on 18 June 2008, 18:21Fast det är något som inte funkar. Jag ser inte mina rundor varken i IE elller Firefox. Jag ser heller inga grupper.
Fast det är något som inte funkar. Jag ser inte mina rundor varken i IE elller Firefox. Jag ser heller inga grupper.
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 19:29Ni hade förstås rätt, radera-funktionen fungerade inte så bra.
Jag har gjort en korrigering, kan ni som försökt radera rundor prova igen.
Obs att man fortfarande inte kan radera rundor som är kopplade till en träningsdagbok.
Ni hade förstås rätt, radera-funktionen fungerade inte så bra.
Jag har gjort en korrigering, kan ni som försökt radera rundor prova igen.
Obs att man fortfarande inte kan radera rundor som är kopplade till en träningsdagbok.
Quote from Jan Lundquist on 18 June 2008, 21:48Hej Olle! Nu ser jag rundorna igen och jag kunde radera de som var okopplade. Men jag har massor icke namngivna som jag bara gjort för att kolla sträckan på något pass. Dem vill jag inte ha kvar.
Hej Olle! Nu ser jag rundorna igen och jag kunde radera de som var okopplade. Men jag har massor icke namngivna som jag bara gjort för att kolla sträckan på något pass. Dem vill jag inte ha kvar.
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 June 2008, 22:26Jag har en runda "Rönnby: Asfalt" som är 4,1 km som jag vill radera. Men jag kan inte göra det för det står att jag eller någon annan använder den. Jag har kollat i min träningsdagbok och jag använder den inte (vad jag kan se i alla fall). Men hur ska jag
Jag har en runda "Rönnby: Asfalt" som är 4,1 km som jag vill radera. Men jag kan inte göra det för det står att jag eller någon annan använder den. Jag har kollat i min träningsdagbok och jag använder den inte (vad jag kan se i alla fall). Men hur ska jag
Quote from Christina Hageman on 19 June 2008, 08:05Men om någon annan använder din runda då måste det väl räcka om du väljer alternativet "Ta bort från min lista". Om den används ska den väl inte raderas.
Men om någon annan använder din runda då måste det väl räcka om du väljer alternativet "Ta bort från min lista". Om den används ska den väl inte raderas.