Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHalloj, också ny!
You need to log in to create posts and topics.

Bra Jessica
Vi vägrar Facebook tillsammans!!
Vill inte ägna hela dagarna åt internet...då hinner jag ju inte
träna än mindre dejta
😉

Oj oj . Men så var jag ju utvisad också.

Välkommen

Välkommen

"Våga vägra facebook" låter bra det finns så mycket annat att göra så sådant får vara för min del. bättre att träna, jobba, diska, bygga hus osv:-)

Tack för ett fint välkomnande alla!

ang facebook så antog jag först att det var ännu än sån där poppis grej för kidsen typ lunarstorm och allt var det heter. Men det verkar ju som sagt som var och varannan kotte har det nu. Jag tänker dock definitivt stö

Hur kan man undvika att bli upplagd som någons vän. Jag börjar få mail titt som tätt att den ene efter den andre har lagt upp mig som sin vän på facebook. Ofta känner jag inte ens personen och skulle faktiskt vilja blocka såna försök ungefär som man kan g

Hehe! Vi är inte bara träningsbesatta singlar vi vägrar facebook också!!!

Välkommen!

> Hur kan man undvika att bli upplagd som någons vän. Jag börjar få mail titt som tätt att den ene efter den andre har lagt upp mig som sin vän på facebook.

Under "Privacy" kan du konfigurera vad du ska få mail om. Du kan också konfigurera vad som ska sy

Jag har iaf fortfarande inte fattat varför man ska vara med i Facebook.. samla vänner?? Äre DET det går ut på?
Tycker minuter eller mil låter bättre att samla på 😀

jag har inte heller fattaf vad man gör där. kasta får kan man tydligen göra...men som vegiterian känns det sådär.
sammla vänner kan det nog inte va för jag får förfrågningsmail från folk jag, boksstavligen, bett dra åt helvete.
smla folk i största almän

"Kasta får? och jag som trodde att man skulle använda Facebook och samla vänner i.
Borde gå lika bra med en adressbok. Vill man spela spel så finns det andra hemsidor.