Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHalloj, också ny!
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik. Jag är ju själv inte med i facebook, men likförbaskat lägger folk upp mig som sina friends. Det är jag inte intresserad av och har inte hittat nåt sätt att avböja det på.

> Jag är ju själv inte med i facebook, men likförbaskat lägger folk upp mig som sina friends.

De lägger inte upp dig som vän. De bjuder in dig. Om du vill undvika det så får du prata med dem. Ett annat alternativ är ju ett spamfilter. Hursomhelst så är

Aha. Så om jag inte svarar händer ingenting alltså. Då är jag lugn.

Det är lite kul med Facebook.. måste nog ta och spana in det ordentligt vid tillfälle!!... helst nu när Jonas berättar att man kan ha kul med vibrerande hamstrar :D:D:D
Va faan är det?? VÅGAR man titta efter här på job.. jag menar.. där jag är på dagtid

jag tycker att facebook är så himla stökigt!
efter många om o men så gick jag med där och jag fattar fortfarande inte vad allt handlar om...tycker att det är massa pill o grejs.
Är mest med där för att ha kontakt med folk som inte har msn eller allmänt in

Ok, jag trilla dit... regga mig på facebook precis...har fortfarande ingen aning vad det handlar om dock... tror jag lägger ner det igen 😉

haha..så tänkte jag också första gången!..man måste hålla på med det ett tag för att förstå..och pilla med alla funktioner! ..ge inte upp än! 😉

Håller med Michael
Fattar inte...än men har lagt in mig oxå

Har inte lärt mig det där med Facebook, vad är meningen att man ska göra ? *okunnig*

det är inte konstigt att folk blir förvirrade när det gäller den sidan!

den är dåligt upplagd tycker jag.
Men iaf, meningen är att man helt enkelt håller kontakten med polarna? ..typ som lunar fasst mer vuxet kanske ?