Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHalloj, också ny!
You need to log in to create posts and topics.

Hade det inte varit för alla applikationer man blir inbjuden till att använda så hade det ju varit en bra idé. Men efter sjunde ölen, tredje kastade fåret, filmfrågetävlingar och nån ninja fight blir man bara trött o undrar vart den timmen tog vägen...

hahaha!!! sant! just därför jag skiter totalt i det dära! lite onödigt tycker jag...

Reggade mig på facebook idag! Det är riktigt kul när man kommer på det. En massa folk som jag inte pratat med på evigheter, riktigt kul!

Så idén är att man försöker hålla kontakten med vänner som man annars inte skulle ha någon kontakt med ?

rent filosofiskt:
om det är så att man behöver facebook till det kanske de männsikorna inte bettydde så mycket till att böja med
och då kanske man har ett gott liv utan dem och de kansek utan en själv

mm..typ nått sånt pontus..
eller för att man helt enkelt har för mycket fritid? 😉

man kan nog tolka det på massa olika sätt.

och jessica..jo du har nog rätt där!
men det är endå kul o höra vad folk gör efter att inte ha snackat på nårra år 😉

du ser det där är mitt stora fel.
jag bryr mig inte. är överlag väldigt ointreserad av människor.
dem jag vill veta vad de gör, hur de mår och som jag bryr mig om, har jag kontakt med.
och saknar jag någon så ringer jag och säger det. och det är alltid b

haha..hmmm okej då!

men det behöver inte betyda att det är nått fel med det..
det kan å andra sidan vara bra att inte bry sig så mkt om andra som inte bryr sig tillbaka..eller hur?

> om det är så att man behöver facebook till det kanske de männsikorna inte bettydde så mycket till att böja med

Nja, det kan finnas många orsaker till att man förlorat kontakten. Jag har precis återupptagit kontakten med en god vän som hittade igen mig

funkar för mig i allafall. hade massor med "bekanta"förut, som va riktiga idoter och som verkade tro att vi va typ bästisar. har dumpat hela högen.
nuharjag bara underbara männsikor runt mig.
känns som om jag lever ett lyxigt liv numera