Quote from Guest on 3 November 2010, 08:35SM/NM U23 olympisk
Distanser: olympisk och kortare.
Klasser: Elit och motionärer
och DuathlonMer information på www.hallstatriathlon.se
SM/NM U23 olympisk
Distanser: olympisk och kortare.
Klasser: Elit och motionärer
och Duathlon
Mer information på http://www.hallstatriathlon.se
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 08:45Är datumet officiellt?
Är datumet officiellt?
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 09:53Blir det stafett även nästa år? Det var förbannat roligt...
Blir det stafett även nästa år? Det var förbannat roligt...
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 09:57Stafetten brukar vara där sprint-sm går.
Stafetten brukar vara där sprint-sm går.
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 10:26Ah, då är det bara att avvakta och se vart den hamnar i år.
Ah, då är det bara att avvakta och se vart den hamnar i år.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 16:25Officiellt och även SM på olympisk! Spännande med SM såpass tidigt.
Officiellt och även SM på olympisk! Spännande med SM såpass tidigt.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 16:34Intressant, undrar hur många som skippar det för Stockholm Marathon. Har för mig att den ska gå dagen innan.
Blir nog annorlunda planering för en del med så tidigt SM.
Intressant, undrar hur många som skippar det för Stockholm Marathon. Har för mig att den ska gå dagen innan.
Blir nog annorlunda planering för en del med så tidigt SM.
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 08:46Ja hur tänkte dom nu då?
Väljer Maran......
Ja hur tänkte dom nu då?
Väljer Maran......
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 09:4129 maj, strax norr om Stockholm (dvs. Norrland från min utgångspunkt)... neoprenmössa, vantar, och tofflor?
29 maj, strax norr om Stockholm (dvs. Norrland från min utgångspunkt)... neoprenmössa, vantar, och tofflor?
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 09:53Mer öster än norr om Stockholm 😉
Och JA, det kommer nog vara svinkallt i vattnet. Dock är väl inte vantar och tofflor tillåtna?
Mer öster än norr om Stockholm 😉
Och JA, det kommer nog vara svinkallt i vattnet. Dock är väl inte vantar och tofflor tillåtna?