Quote from Funbeat user on 25 December 2010, 11:39Är Hallsta ett alternativ för oss nyfikna som aldrig provat?
//Bröstsimmare men sugen på triathlon//
Är Hallsta ett alternativ för oss nyfikna som aldrig provat?
//Bröstsimmare men sugen på triathlon//
Quote from Funbeat user on 25 December 2010, 16:34Hallsta triathlon är utmärkt tävling för såväl nybörjare som elit. Det finns motions klasser på både på sprint och olympisk distans som passar utmärkt för nybörjare/Anders
PS
kommer snart en ny hemsida men nu finns tävlingen på triahtlons förbundets hems
Hallsta triathlon är utmärkt tävling för såväl nybörjare som elit. Det finns motions klasser på både på sprint och olympisk distans som passar utmärkt för nybörjare/Anders
PS
kommer snart en ny hemsida men nu finns tävlingen på triahtlons förbundets hems
Quote from Funbeat user on 26 December 2010, 19:44Tackar tackar, har ju varit lite insnöad på multisport men kanske skall ge detta en chans allafall. det är ju en otroligt härlig miljö i Hallsta...
Bara att börja simma då...
Tackar tackar, har ju varit lite insnöad på multisport men kanske skall ge detta en chans allafall. det är ju en otroligt härlig miljö i Hallsta...
Bara att börja simma då...
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 12:42Blir det någon sprint? Jag ser bara Olympisk distans på hemsidan.
Blir det någon sprint? Jag ser bara Olympisk distans på hemsidan.
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 15:56Vi kör Motion Kort som är sprint med avkortad simning (400m)/Anders
Vi kör Motion Kort som är sprint med avkortad simning (400m)/Anders
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 10:20Lite synd att det är dagen efter Stockholm marathon:(
Lite synd att det är dagen efter Stockholm marathon:(
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 19:15Efter vad jag kan se fanns förra året Hallsta vårsprint (och sen Bilia Hallsta triathlon i augusti. )
Men...på svenska triathlonförbundets hemsida hittar jag bara resultat för ungdomar på vårsprinten.
Var det enda klassen förra året i maj?
Efter vad jag kan se fanns förra året Hallsta vårsprint (och sen Bilia Hallsta triathlon i augusti. )
Men...på svenska triathlonförbundets hemsida hittar jag bara resultat för ungdomar på vårsprinten.
Var det enda klassen förra året i maj?
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 22:05Om du tittar så fans det även några seniorer med. Vårsprinten Tävling var en mindre tävlingen med bara en start och huvudsyftet var att var landslags uttagning för juniorerna.
Om du tittar så fans det även några seniorer med. Vårsprinten Tävling var en mindre tävlingen med bara en start och huvudsyftet var att var landslags uttagning för juniorerna.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 12:57Om det är någon som är sugen på träningsläger finns ett i sala månadsskiftet april/maj...
se info på fejjan
http://www.facebook.com/event.php?eid=146043252122457
Om det är någon som är sugen på träningsläger finns ett i sala månadsskiftet april/maj...
se info på fejjan
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 10:33funderar på det här hade tänkt det här som första riktiga tävlingen och har riktat träningen mot triathlon sen i höstas det jag funderar på är om man är dum som anmäler sig i tävlingsklass man kanske tar upp plats för andra?
Mitt mål med triathlon är e
funderar på det här hade tänkt det här som första riktiga tävlingen och har riktat träningen mot triathlon sen i höstas det jag funderar på är om man är dum som anmäler sig i tävlingsklass man kanske tar upp plats för andra?
Mitt mål med triathlon är e