Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 10:47Om du ändå ska köra en tävlingssatsning tycker jag du ska köra i tävlingsklass. Om inte annat för att se och lära. Se till att läsa på om regler kring drafting m.m. innan bara. Man får bland annat inte ha en tempocykel på cykelmomentet.
Om du ändå ska köra en tävlingssatsning tycker jag du ska köra i tävlingsklass. Om inte annat för att se och lära. Se till att läsa på om regler kring drafting m.m. innan bara. Man får bland annat inte ha en tempocykel på cykelmomentet.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 10:55tänkte lite åt det hållet att ska jag satsa så är det lika bra att börja så man får se och lära ordentligt blir ju u23 u resultatlistan iaf (är 21) har kontakt med med några trirävar i klubben så regler mm ska jag gå igenom väl. tänkte mest om det kommer
tänkte lite åt det hållet att ska jag satsa så är det lika bra att börja så man får se och lära ordentligt blir ju u23 u resultatlistan iaf (är 21) har kontakt med med några trirävar i klubben så regler mm ska jag gå igenom väl. tänkte mest om det kommer
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 11:02Ähh, ta upp plats och ta upp plats? Det gäller bara att ta för sig så räcker det nog en bra bit på väg. Då förtjänar du att vara där precis som alla andra.
Ähh, ta upp plats och ta upp plats? Det gäller bara att ta för sig så räcker det nog en bra bit på väg. Då förtjänar du att vara där precis som alla andra.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 20:48- Johan, om du är fd simmare så lär inte du ta upp någon plats, du lär få en tät position i simningen och på cyklingen och löpningen fins det gott om utrymme i Hallsta.
- Johan, om du är fd simmare så lär inte du ta upp någon plats, du lär få en tät position i simningen och på cyklingen och löpningen fins det gott om utrymme i Hallsta.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 00:44Nu finns det ingen återvändo anmäld:)
Nu finns det ingen återvändo anmäld:)
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 08:1370 dgr kvar till start, nästan så man börjar bli lite stressad! 🙂
Nej jag skämtar bara. Finns gott om tid till träning kvar, men det skulle vara skönt om snön försvann och det blev lite varmare här i Mälardalen, för nu vill jag ut och cykla landsväg. J
70 dgr kvar till start, nästan så man börjar bli lite stressad! 🙂
Nej jag skämtar bara. Finns gott om tid till träning kvar, men det skulle vara skönt om snön försvann och det blev lite varmare här i Mälardalen, för nu vill jag ut och cykla landsväg. J
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 11:0860 dgr kvar idag, vill ha bättre väder framför allt varmare, imorse hade vi -7,5 gr C i Enköping. Inte så man är lockad att ut och cykla då...? 🙁
Men ett simpass med simklubben blev det imorse. 🙂
Hur går det för Er alla andra med träningen inför so
60 dgr kvar idag, vill ha bättre väder framför allt varmare, imorse hade vi -7,5 gr C i Enköping. Inte så man är lockad att ut och cykla då...? 🙁
Men ett simpass med simklubben blev det imorse. 🙂
Hur går det för Er alla andra med träningen inför so
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 21:30Jag har cyklat exakt...låt mig tänka....eh...1 gång. Och då menar jag inte en gång i år. Utan en gång på en racer. Men jäklar vad jag ska börja cykla på måndag.
Simmat (för) lite har jag gjort och löpningen har det varit si och så med sen i höstas. Fatt
Jag har cyklat exakt...låt mig tänka....eh...1 gång. Och då menar jag inte en gång i år. Utan en gång på en racer. Men jäklar vad jag ska börja cykla på måndag.
Simmat (för) lite har jag gjort och löpningen har det varit si och så med sen i höstas. Fatt
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 09:38Klart du vågar stå på startlinjen i Hallsta!
Jag har inga planer på att vinna eller vara bland dom främsta, det är första gången jag kör ett lopp på Olympisk distans, så målet är bara att ta sig i mål och helst inte komma sist. Men jag tänker köra så hå
Klart du vågar stå på startlinjen i Hallsta!
Jag har inga planer på att vinna eller vara bland dom främsta, det är första gången jag kör ett lopp på Olympisk distans, så målet är bara att ta sig i mål och helst inte komma sist. Men jag tänker köra så hå
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 23:17Hoppas ingen avstår Hallsta Triathlon i tron att det kommer att bli för kallt i vattnet. Vi mätte i fredags kväll den 6 maj 10 grader (på 60 cm djup) i dag Söndag kl 17 mätt vi 14 grader ( 60 cm djup).
Hoppas ingen avstår Hallsta Triathlon i tron att det kommer att bli för kallt i vattnet. Vi mätte i fredags kväll den 6 maj 10 grader (på 60 cm djup) i dag Söndag kl 17 mätt vi 14 grader ( 60 cm djup).