Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

med en ökningen varje dag kommer det att bli väldigt varmt i vattnet den 29/5 eller? (H)

Nä jag skojade bara..

Me det ser ju väldigt lovande ut att det blir en behaglig temperatur i vattnet den 29 maj.

Är det någon som kollat temperaturen senaste dagarna? På hemsidan är inte detta precis uppdaterat!

18 grader i går enligt hemsidan.

Jag planerar att efteranmäla mig till långa motionsklassen nu på söndag, om det finns platser kvar dvs...och har nu en fråga om cykelval i Hallsta.

Fråga, tempo eller racercykel?
Som jag har förstått det, nybörjare som jag är, så är drafting ej tillåtet

Det är ingen skillnad på Masters & lång motion Franz.

Vi startar samtidigt, kör samma bana & drafting är inte tillåtet för någon av oss.

Ang. val av cykel så har jag inte kört Hallsta tidigare men om man tittar på kartan så ser det inte särskilt teknisk

tror ni att det är lungt att efteranmäla sig? Är lite sugen, men jag pallar inte åka dit för att sedan få vända hem.

Hej¨
Kommer just från tävlingsområdet ochkan berätta att Hallstahamars kommun i år har förbättrat gångvägarna som löpbanan går på (Dom har jobbat övertid hela veckan för att bli klara i kväll) och vattnet blir varmare för varje dag, i dag låg vi på 18gra

Hej antalet platser som återstår är ca 65-75 om jag var otydlig i mitt förra inlägg. Vi har haft ca 45 efteranmälningar som mest tidigare. Men dra ett mail till anders.goran@gmail.com, och boka en startplats om du känner dig osäker/ Anders

Ok, tack. Vet inte vart jag läste att drafting var tillåtet i tävlingsklassen...

Ha de så kul på söndag!

/Franz

Tävling startar 9 och är i mål innan motion och age group drar iväg.

Faktum är att senior och motion inte cyklar eller springer samma banor alls.