Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 20:39Var hittar ni resultatlistorna!!!!!
Var hittar ni resultatlistorna!!!!!
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 20:40http://apps.svensktriathlon.org/competitionresults.asp?type=details&competition_id=360
http://apps.svensktriathlon.org/competitionresults.asp?type=details&competition_id=360
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 20:44Hittat
Hittat
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 09:12Jag vet inte riktigt när jag stängde av klockan, men den visade 9.46 km. så inte sprang man riktigt 1 mil på olympiska?
Den banan måste ha varit något kortare, eller?
Jag vet inte riktigt när jag stängde av klockan, men den visade 9.46 km. så inte sprang man riktigt 1 mil på olympiska?
Den banan måste ha varit något kortare, eller?
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 10:33Erik, banorna får diffa på 10 % enligt triathlonförbundets reglemente 🙂
Erik, banorna får diffa på 10 % enligt triathlonförbundets reglemente 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 10:55Simningen måste vart kort den med, kollar jag tiderna så kan jag tänka mig 1200-1250 m,
fick min löpning till ca 9,5 km
Simningen måste vart kort den med, kollar jag tiderna så kan jag tänka mig 1200-1250 m,
fick min löpning till ca 9,5 km
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 15:48Märkligt att ingen reagerat på KAOSET under löpningen.
Utdrag från min tävlingsberättelse:Löpning: Lugn start men efter 4km mötte jag Haglund och Kirchberger FRÅN SIDAN. Panik, jag har sprungit fel, blir jag diskad nu?
Ingen funktionär synlig i varvning
Märkligt att ingen reagerat på KAOSET under löpningen.
Utdrag från min tävlingsberättelse:
Löpning: Lugn start men efter 4km mötte jag Haglund och Kirchberger FRÅN SIDAN. Panik, jag har sprungit fel, blir jag diskad nu?
Ingen funktionär synlig i varvning
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 15:56Som åskådare funderade jag lite på varför de inte hade samma bana som junior/seniorklasserna hade. Dels hade publiken fått se folket mer och dels måste det väl ha varit lättare att hålla koll på en bansträckning istället för två.
Annars tycker jag bilist
Som åskådare funderade jag lite på varför de inte hade samma bana som junior/seniorklasserna hade. Dels hade publiken fått se folket mer och dels måste det väl ha varit lättare att hålla koll på en bansträckning istället för två.
Annars tycker jag bilist
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 16:03Niklas! Ingen snack i vår klass! Du var starkast och värdig vinnare! Grattis!!! Jag åkte tyvärr på en diskning för något så löjligt som "körning på fel sida av vägen" Vi var 2 som blev drabbade av diskning för detta. Visa mig den person som kan cykla och
Niklas! Ingen snack i vår klass! Du var starkast och värdig vinnare! Grattis!!! Jag åkte tyvärr på en diskning för något så löjligt som "körning på fel sida av vägen" Vi var 2 som blev drabbade av diskning för detta. Visa mig den person som kan cykla och
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 16:04Zoltan, Var det herrarna eller damerna som missade rundningen på simningen?
Zoltan, Var det herrarna eller damerna som missade rundningen på simningen?