Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 10:21Öster om Stockholm? Ligger Hallstahammar i skärgården?
Öster om Stockholm? Ligger Hallstahammar i skärgården?
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 10:23Nigge är lite bakofram och menar givetvis väster! Brevid Västerås 😉
Nigge är lite bakofram och menar givetvis väster! Brevid Västerås 😉
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 10:36Ha ha, vilken tankevurpa. Tänkte stockholm ligger öster om men skrev hallsta istället 😀
Tack Marika (t+)
Ha ha, vilken tankevurpa. Tänkte stockholm ligger öster om men skrev hallsta istället 😀
Tack Marika (t+)
Quote from Håkan Öhling on 8 November 2010, 10:37Känns som heltokigt beslut. Denna tävling brukar vara underbart rolig, men nu väljer jag Sthlm... 🙁
Känns som heltokigt beslut. Denna tävling brukar vara underbart rolig, men nu väljer jag Sthlm... 🙁
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 11:14Väljer också Stockholm marathon
Väljer också Stockholm marathon
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 22:38För er som kom i håg fjolårets vinter som var svin kall i varjefall för oss som bor i Västerås några km öster om Hallsta. Vi körde tävlingen Hallsta Vårsprint den 22 maj med 22 grader i vattnet! (och det var inte basäng) så valet mellan Stockholm Marat
För er som kom i håg fjolårets vinter som var svin kall i varjefall för oss som bor i Västerås några km öster om Hallsta. Vi körde tävlingen Hallsta Vårsprint den 22 maj med 22 grader i vattnet! (och det var inte basäng) så valet mellan Stockholm Marat
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 12:41Här får man bekänna färg! Triathlet eller löpare? Det är frågan. Själv är man ju givetvis triathlet alla dar i veckan. (H)
Här får man bekänna färg! Triathlet eller löpare? Det är frågan. Själv är man ju givetvis triathlet alla dar i veckan. (H)
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 13:30Och jag tycker att Hallsta verkar så suveränt, att det med stor sannolikhet blir det som blir mitt debut-triathlon. PIRR I MASSOR!!!! 🙂
Och jag tycker att Hallsta verkar så suveränt, att det med stor sannolikhet blir det som blir mitt debut-triathlon. PIRR I MASSOR!!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 16:20@Marika ja någon löpare är du inte 😉
P.S My undrar hur det går med Cykel ?
@Marika ja någon löpare är du inte 😉
P.S My undrar hur det går med Cykel ?
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 16:38Vad härligt Christina, jag tror att Hallsta ska bli min debut också!
Jag tycker att det (än så länge) är jättekul att träna tre grenar. Tröttnar man på något kan man ju alltid träna något annat.
Vad härligt Christina, jag tror att Hallsta ska bli min debut också!
Jag tycker att det (än så länge) är jättekul att träna tre grenar. Tröttnar man på något kan man ju alltid träna något annat.