Quote from Funbeat user on 5 December 2013, 17:16Som med det mesta är det individuellt hur man hanterar halsont. Bästa är att undvika att få de.
Som med det mesta är det individuellt hur man hanterar halsont. Bästa är att undvika att få de.
Quote from Funbeat user on 5 December 2013, 21:21Träna inte ?
Träna inte ?
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 08:10Om man har halsont så är det ju ett perfekt tillfälle att göra andra saker man tidigare försummat, tex rensa en garderob, läsa en bok eller planera julen.
Om man har halsont så är det ju ett perfekt tillfälle att göra andra saker man tidigare försummat, tex rensa en garderob, läsa en bok eller planera julen.
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 08:19Oskar+++ Jag kör den linjen själv. I klartext stavas det: undvik folksamlingar inomhus.
Oskar+++ Jag kör den linjen själv. I klartext stavas det: undvik folksamlingar inomhus.
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 08:48"Bo inte ihop med andra" är också ett bra knep.
"Bo inte ihop med andra" är också ett bra knep.
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 08:49Erik, hur många dagar per år ungefär har du ont i halsen?
Erik, hur många dagar per år ungefär har du ont i halsen?
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 10:22Magnus, inte tillräckligt ofta för att hinna städa garderoben. 0-7 dagar med halsont om året skulle jag tro. Blir träningsabstinensen tydligare om man är sjuk ofta och känner att man tappar formen för mycket?
Magnus, inte tillräckligt ofta för att hinna städa garderoben. 0-7 dagar med halsont om året skulle jag tro. Blir träningsabstinensen tydligare om man är sjuk ofta och känner att man tappar formen för mycket?
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 10:40Om man har ont i halsen några månader per år, så blir det lite annorlunda. För då rör det sig antagligen inte om en infektion.
Om man har ont i halsen några månader per år, så blir det lite annorlunda. För då rör det sig antagligen inte om en infektion.
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 13:52Så här gör jag:
Snuvig å snorig = Kanske träna, hur hårt å länge beror på. */
Luftrören/halsen = Kanske en kortare promenad. */
*/ Feber lr hög vilopuls= vila
Så här gör jag:
Snuvig å snorig = Kanske träna, hur hårt å länge beror på. */
Luftrören/halsen = Kanske en kortare promenad. */
*/ Feber lr hög vilopuls= vila
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 17:49Jag tänker så här...
Feber halsont... NEJ
Snuva ja men med koll på pulsmätarenRoger
www.lidaultramarathon.se
Jag tänker så här...
Feber halsont... NEJ
Snuva ja men med koll på pulsmätaren
Roger