Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninghalvmaran-biggest loser
You need to log in to create posts and topics.

såg på biggest loser i dag...alla deltagarna fick åka hem 1 vecka efter 10 veckor på ranschen..
de fick som uppdrag att springa en halvmara..

den som vann (tara tror jag) sprang på 2 timmar 24 minuter..inte dåligt för en som väger 92kg, å för 10 veckor s

De har all uppbackning som kan tänkas på de där ställena. Hade inte heller sagt nej till privat kock, personlig tränare och endast behöva tänka på att träna/äta/sova 🙂

Jag är impad. Vissa inslag i programmet är rätt amerikanska, och det är en grym produktplacering, men människorna visar en imponerande kämpaglöd. Jag blir glad av att se det.

Jag blir också glad över att se det och jag kan ju bara säga att visst är det kanon att ha en PT, men jag tror jag skulle ha skrikit tillbaka och hatat både Jillian och Bob om det var jag som var där och resultaten skulle nog ha uteblivit. Alltså är det f

Jag tittar sällan på programmet men de gånger jag sett har jag blivit grymt imponerad av deras insats!
Och jag blir alldeles avundsjuk för jag vill oxå göra en sån grej. Tänk att få träna hela dagarna och ha nån som står och skriker åt en och talar om för

Och det de har är en PT och självklart lyxen att kunna träna när som helst, det de däremot inte har är en privat kock. Matlagningen får de fixa själva.

De har iofs bara nyttig mat i kylarna och frysarna, så LITE fördel har de ju, men ja, halva poängen är att de ska lära sig att fixa det där med maten själva. Sen är det ju så att JAG har OCKSÅ fri tillgång till gratis gym dygnet runt innanför grindarna på

Egen Motivation och Inställning är viktigast.

Det jag förundras över när jag tittar på biggest loser är hur lätt det är att gå ner i vikt. Att gå ner i vikt har blivit en enorm industri, med bantningsprodukter, bantningsmetoder, bantningspiller, konstiga träningsvideor, ännu konstigare träningsredska

Jag skulle vilja vända på det, och konstatera hur svårt det är att gå ner i vikt. Orsaken är dock rätt komplicerad och komplex. I botten beror det på vad som styr en människa (om man bortser från sjukliga orsaker). För kortsiktiga händelser har vi ett sys