Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninghalvmaran-biggest loser
You need to log in to create posts and topics.

Har för mig att dom har psykologstöd om varför dom tröstäter.

Hur som helst så är det helt fantastiskt att se hur deras livsglädje kommer tillbaka och att de även efter att de åkt ut fortsätter att träna och äta hälsosamt.

De borde dock visa mer om deras träningsupplägg och kost utbildning och kanske lite mindre a

Och framförallt skulle det vara av intresse att få en uppföljning 2- 5 år senare...
Återfallfprocenten är väldigt hög när det gäller både nedbantade tjockisar och nyktra alkoholister, dessvärre.

Att gå ner i vikt är måhända lätt, men att förbli normalvi

I år (säsong 9 i USA) så får man se både en av de tidigare årens vinnare som blivit tjock igen och en som behållit vikten.

Säg att det är flera tusen som inte kommer in i BL, pga att de saknar den "perfekta vikten" liksom.. och vågar inte tänka hur det ser ut när kamerorna inte är påslagna, etc. Skit program! förutom att de faktiskt hjälper några lyckliga. eller som det se

Jonas: Läs på lite bättre innan du uttalar dig va? De som inte vinner får inte ett skit (utom upplevelsen och en MÖJLIGHET att ändra på sitt liv). Dessutom så vet jag om flera deltagare som ALDRIG varit slimmade "för ett antal år sen".

Sen att det är hög

Vill först bara säga att Lars skriver väldigt bra om det komplexa med att tappa vikt, och ffa behålla den nya vikten. Har man inte kommit åt grunden till övervikten - alltså inte bara kalorierna - så får man återfall som ett brev på posten, tror jag. Bleö

Jessie, läs på?? vad tusan ;c det jag skrev var bara min mening om hur jag tror TV fungerar. och gissar på att jag har 90% rätt iaf >_<,,

Om man inte kollar har man alltid rätt 😉

+1 på Erik!