Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 22:39Jo. 🙂
Men vad i era djupa garderober tror ni det blir?
Jo. 🙂
Men vad i era djupa garderober tror ni det blir?
Quote from Lena O on 12 June 2010, 22:51Långarmad body, Triathlon troja och Ride of Hope tröja.
Benvarmare, byxor, 2 buff och handska.
Regnjacka
Långarmad body, Triathlon troja och Ride of Hope tröja.
Benvarmare, byxor, 2 buff och handska.
Regnjacka
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 22:56Vad menar du med regnjacka? Jag stod i mässtältet idag och tittade på jackor ... jag har en _tät_ plastjacka köpt för cykelpendling egentligen, turer på max 10-15 minuter, och har haft den i ösregn, men den är lite tveksam och ett elände att packa ner.
Vad menar du med regnjacka? Jag stod i mässtältet idag och tittade på jackor ... jag har en _tät_ plastjacka köpt för cykelpendling egentligen, turer på max 10-15 minuter, och har haft den i ösregn, men den är lite tveksam och ett elände att packa ner.
Quote from Lena O on 12 June 2010, 23:03En tunn sak av märket PRO.
En tunn sak av märket PRO.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 23:09Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 10:28vilka körde?
vilka körde?
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 11:22Jag körde! Första cykelloppet och första cykelturen längre än 6 mil. Därför var planen att ta det lugnt första halvan och om möjligt öka sen. Efter halva loppet kändes det väldigt bra, hade ett snitt på kanske 26-27 km/h. Då beslöt jag mig för att stå på
Jag körde! Första cykelloppet och första cykelturen längre än 6 mil. Därför var planen att ta det lugnt första halvan och om möjligt öka sen. Efter halva loppet kändes det väldigt bra, hade ett snitt på kanske 26-27 km/h. Då beslöt jag mig för att stå på
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 11:29Anders: Klicka lite längre upp "Det finns 52 tävlingsberättelser och resultat för den här tävlingen."
Anders: Klicka lite längre upp "Det finns 52 tävlingsberättelser och resultat för den här tävlingen."
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 11:46Thomas: Hittade den länken när precis efter jag skrivit inlägget 🙂
Thomas: Hittade den länken när precis efter jag skrivit inlägget 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 11:52Jag körde, med CK Hymer och två riktigt bra cyklister från Antilopen.
Lite trist start med många mindre vana cyklister som absolut ville vara med fast inte orkade hålla fart och fladdrade både hit och dit . Första vurpan redan efter 300m då någon blev tr
Jag körde, med CK Hymer och två riktigt bra cyklister från Antilopen.
Lite trist start med många mindre vana cyklister som absolut ville vara med fast inte orkade hålla fart och fladdrade både hit och dit . Första vurpan redan efter 300m då någon blev tr