Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 12:47Flaggvakter har som uppgift att stoppa trafik och inte att dirigera cyklister.
Flaggvakter har som uppgift att stoppa trafik och inte att dirigera cyklister.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 13:39Cyklade igår och tycker det var bra väder. Hade lite för mkt kläder på slutet tror jag, var beredd på mer busväder.
Cyklade igår och tycker det var bra väder. Hade lite för mkt kläder på slutet tror jag, var beredd på mer busväder.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 13:57Jag upplevde flaggvakterna som tydliga, men det kanske berodde på att jag kom långsammare in i alla kurvor så att de hann med 🙂
Jag upplevde flaggvakterna som tydliga, men det kanske berodde på att jag kom långsammare in i alla kurvor så att de hann med 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 14:06Jo, på ett ställe var de rätt sura på en klunga som kom farande i en väldig fart ner mot en t-korsning med vänstersväng. Verkade som den klungan missat det där om trafikregler och att banan inte är avlyst.
Jo, på ett ställe var de rätt sura på en klunga som kom farande i en väldig fart ner mot en t-korsning med vänstersväng. Verkade som den klungan missat det där om trafikregler och att banan inte är avlyst.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 14:41Hur lång är Halvvättern egentligen?
Min cykeldator visade nästan hela vägen när skyltarna kom ngt med en sjua eller åtta på slutet, och i mål sa den drygt 148 km. Vad visade era cykeldatorer eller gps:er?
Hur lång är Halvvättern egentligen?
Min cykeldator visade nästan hela vägen när skyltarna kom ngt med en sjua eller åtta på slutet, och i mål sa den drygt 148 km. Vad visade era cykeldatorer eller gps:er?
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 15:05min dator visade också drygt 148. Min parkamrats gps visade lite drygt 146.
min dator visade också drygt 148. Min parkamrats gps visade lite drygt 146.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 15:20Jag upplevde samma fenomen, min dator visade 7 eller 8 på slutet vid varje mil skylt.
Jag upplevde samma fenomen, min dator visade 7 eller 8 på slutet vid varje mil skylt.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 16:13Jag cyklade 146,57 km enligt min kalibrerade cykeldatorn,POLAR 800CX med hastighetscensor inte GPS.
Jag cyklade 146,57 km enligt min kalibrerade cykeldatorn,POLAR 800CX med hastighetscensor inte GPS.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 16:38Även min cykeldator visade 148,50 km.
Och vid varje milskylt slutade det på 8
Även min cykeldator visade 148,50 km.
Och vid varje milskylt slutade det på 8
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:19Min Garmin visade 146,36 km i går, och jag vill minnas att det var något liknande förra året med min Sigma-dator som var hyfsat kalibrerad.
Min Garmin visade 146,36 km i går, och jag vill minnas att det var något liknande förra året med min Sigma-dator som var hyfsat kalibrerad.