Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 18:05Grupp 29 kl 08:26.
Vet inte hur många vi är men vi kommer nog alla ha HCK-tröjor på oss.
Grupp 29 kl 08:26.
Vet inte hur många vi är men vi kommer nog alla ha HCK-tröjor på oss.
Quote from Mikaela Lexén on 19 May 2008, 19:24kl. 8.30, Anne-Mari, jag är ikapp dig när motorcykeln släpper... 😉
kl. 8.30, Anne-Mari, jag är ikapp dig när motorcykeln släpper... 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 19:30Då får du ligga i Dennis ;)!
Då får du ligga i Dennis ;)!
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2008, 19:31Ska du köra i 28km/h nu igen AM?
Ska du köra i 28km/h nu igen AM?
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 19:37Japp, ska ta det lite lugnt i år. Otränad.
Japp, ska ta det lite lugnt i år. Otränad.
Quote from j sollerman on 19 May 2008, 19:48ja vem är inte otränad..
ja vem är inte otränad..
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 20:06Då kan vi slå följe Kalle för jag är inte alls så snabb som jag försöker ge sken av. Viljan finns där men det är många höga hinder ivägen och med cykel vet ju alla hur svårt det är att hoppa tremetersstaket (eller nåt?!?!?)
Då kan vi slå följe Kalle för jag är inte alls så snabb som jag försöker ge sken av. Viljan finns där men det är många höga hinder ivägen och med cykel vet ju alla hur svårt det är att hoppa tremetersstaket (eller nåt?!?!?)
Quote from j sollerman on 19 May 2008, 20:11jag bör nog komma ikapp dig, så då får du gärna ta rygg på mig. hur länge har du tänkt cykla?
jag bör nog komma ikapp dig, så då får du gärna ta rygg på mig. hur länge har du tänkt cykla?
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 20:16Jag ville ju under 5 timmar för jag tyckte det va fånigt med olika regler för killar och tjejer... sen kom jag på att jag faktiskt är tjej och dessutom otränad så nu blir jag glad om jag kommer under 6 timmar.
Alltså, jag vill åt den fina medaljen.
Jag ville ju under 5 timmar för jag tyckte det va fånigt med olika regler för killar och tjejer... sen kom jag på att jag faktiskt är tjej och dessutom otränad så nu blir jag glad om jag kommer under 6 timmar.
Alltså, jag vill åt den fina medaljen.
Quote from j sollerman on 19 May 2008, 20:18Kör du under 5 timmar så får jag ligga i för att komma ikapp. Men jag ska väl också köra under 5 timmar allt annat vore en väldigt besvikelse. 4:40 kanske de blir
Kör du under 5 timmar så får jag ligga i för att komma ikapp. Men jag ska väl också köra under 5 timmar allt annat vore en väldigt besvikelse. 4:40 kanske de blir