Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 20:23Uja uja. Då måste man ju snitta över 33 km/h - det fixar inte jag *grrrrrrr*
Uja uja. Då måste man ju snitta över 33 km/h - det fixar inte jag *grrrrrrr*
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2008, 20:24Nä tjejer kan inte cykla så "fort" ...
Nä tjejer kan inte cykla så "fort" ...
Quote from j sollerman on 19 May 2008, 20:30jag måste nog fixa de om jag sak cykla vättern under 10 helgen efter
jag måste nog fixa de om jag sak cykla vättern under 10 helgen efter
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 20:30Ha ha ha ha, ja det har jag oxå hört men vägrar att tro på!
Ha ha ha ha, ja det har jag oxå hört men vägrar att tro på!
Quote from Lena O on 19 May 2008, 21:39Dennis: Jag ska höra mig för hur det ligger till med min anmälan.
Jag kan säkert göra dig och BmW sällskapet igen i år 😉
Dennis: Jag ska höra mig för hur det ligger till med min anmälan.
Jag kan säkert göra dig och BmW sällskapet igen i år 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 22:02Ska du inte spara dina ben och rygg, Kalle? Själv tar jag det lite lugnare den helgen, men kanske åker dit och kollar lite och känner på atmosfären.. En i vår lilla grupp på VR, kör också "halvan".
Ska du inte spara dina ben och rygg, Kalle? Själv tar jag det lite lugnare den helgen, men kanske åker dit och kollar lite och känner på atmosfären.. En i vår lilla grupp på VR, kör också "halvan".
Quote from j sollerman on 19 May 2008, 22:41Här ska inte sparas på något och jag har ju 5 dagar att återhämta mig på. De blir ett bra sätt att få reda på formbeskedet till VR
Här ska inte sparas på något och jag har ju 5 dagar att återhämta mig på. De blir ett bra sätt att få reda på formbeskedet till VR
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 22:45Det grejer du säkert.
Det grejer du säkert.
Quote from Mikaela Lexén on 19 May 2008, 22:57>Kalle
Det är en perfekt uppladdning. Jag körde båda förra året och VR gick bättre än någonsin tidigare.>Gary
Trevligt, det blir säkert lika bra som sist. Jag har kanske ytterligare en "hjälpryttare" på gång dessutom (t+)
>Kalle
Det är en perfekt uppladdning. Jag körde båda förra året och VR gick bättre än någonsin tidigare.
>Gary
Trevligt, det blir säkert lika bra som sist. Jag har kanske ytterligare en "hjälpryttare" på gång dessutom (t+)
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 23:08Nu blir jag också sugen..
Nu blir jag också sugen..