Quote from Viktor Wrede on 20 May 2008, 16:42Ja det var ju en tröst ;)!
Ja det var ju en tröst ;)!
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 20:59Precis, i motala, efter sådär 15 mil kan du få slappa hur mycket du vill! 😀
Precis, i motala, efter sådär 15 mil kan du få slappa hur mycket du vill! 😀
Quote from j sollerman on 20 May 2008, 21:04I motala blir nog enda stoppet på dom 15 milen
I motala blir nog enda stoppet på dom 15 milen
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 14:23Hmm, mja, det blir nog något mer stopp på vägen. Jag är definitivt inte tränad att hålla mig på sadeln 5 timmar utan avbrott. Min rygg behöver nog åtminstone ett välbehövligt avbrott på några minutrar... 🙁
Hmm, mja, det blir nog något mer stopp på vägen. Jag är definitivt inte tränad att hålla mig på sadeln 5 timmar utan avbrott. Min rygg behöver nog åtminstone ett välbehövligt avbrott på några minutrar... 🙁
Quote from j sollerman on 21 May 2008, 14:45de återstår att de om jag är så tränad
de återstår att de om jag är så tränad
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 23:33Nån som har koll på hur många kilometer man hade cyklat när man körde över mattan i Stocklycke? Skänninge va väl 130 km eller?
Nån som har koll på hur många kilometer man hade cyklat när man körde över mattan i Stocklycke? Skänninge va väl 130 km eller?
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 08:13Enligt min GPS ska det vara cirka 43 km till stocklycke.
/Mathias
Enligt min GPS ska det vara cirka 43 km till stocklycke.
/Mathias
Quote from Lena O on 10 June 2008, 08:38Några Funbeatare såg jag ner i Motala ... Kalle undrade när bilderna skulle komma men det blev en liten filmsnutt ist Kalle 😉
½V börjar efter ca 2min
http://www.youtube.com/watch?v=US1W5tFCzBc
Några Funbeatare såg jag ner i Motala ... Kalle undrade när bilderna skulle komma men det blev en liten filmsnutt ist Kalle 😉
½V börjar efter ca 2min
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 09:18Trevlig video Gary:-)
Hängselbyxor är inte det smidigaste...fick jag själv erfara under VR 07.
Trevlig video Gary:-)
Hängselbyxor är inte det smidigaste...fick jag själv erfara under VR 07.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 16:09Tack Mathias.
Är jag blind eller är det fortfarande inga målfoton uppe? Tjejvätternbilderna kom upp igår men jag får inte fram några Halvvätternbilder.
Tack Mathias.
Är jag blind eller är det fortfarande inga målfoton uppe? Tjejvätternbilderna kom upp igår men jag får inte fram några Halvvätternbilder.